25 March, 2006






















Greenwich'in geri kalan fotograflari da iste boyle..National Maritime Museum,gorebileceginiz muzelerden birisi,tadilat vardi disinda.Cutty Sark da nehir kenarindaki gemicik,ben icine hic girmedim,karsindaki kirmizili cami gibi yerde tunelin girisi,ordan merdivenlerden inerek karsiya geciliyor Mine'nin dedigi gibi,Canary Wharf(buranin en yuksek binasi,is ve alisveris merkezi,ben henuz gidemedim) tarafina.Gordugunuz eski binalar da universitenin binalarindan,bazen klasik muzuk sesleri yayilir disarilara..Supermarket arabasi ne ariyor orda diyorsaniz,nehire atilmis,Thames'de gel-git olayi cok oldugundan ve nehir yine gitmelerde bulundugundan,bazi cirkinlikleri ortaya cikarmis,bu da onlardan birisiydi gostermek istedim,bisikleti almislar,yerine supermarket arabasini atmislar:)

Iste bu kadar benim Greenwich'im..Bakalim bir dahaki sefere nerede olacagim:)Iyi Pazarlar..

2 comments:

  1. demek ki supermarket arabasını sadece bizde evine alıp goturmuyorlar hehehe...
    cok guldum ya:D

    sibellacım ne guzel anlatmıssın....
    sevgiler.

    ReplyDelete
  2. :) sorma zeynep,burda da ne krolar var ne krolar var..kimisinin cidden kapi onunde market arabasi,kapi onunde yer yoksa boyle nehirde iste:)

    ReplyDelete