22 May, 2006

gecen gunler

ne zamandir soyle keyifle,agiz tadi ile oturup ilgilenemedim blogumla,dolayisiyla sizinle..cok cok ozur diliyorum gecikmeden dolayi...

keloshla evi badana yaptik,bu kadar ihmalle sanirsiniz ki bir adet sarayi boyadik,ama ceyregi bile olamaz...tamamen bitti demeyi cok isterdim ama olmadi ne yazik ki,gelen oldu,giden oldu,yapilmasi gereken baska isler cikti..ama hic sorun degil baslamak bitirmenin yarisidir diyoruz ve en yakin zamanda tamamliyoruz..iki kisi olunca kolay zaten..geriye sadece banyo,tuvalet ve mutfak kaldi,onlar da biter...ve ev taptazecik olur,tam iki genc kizin ruhuna uygun...cani sikkin olanlara tavsiye ediyorum,cok iyi bir terapi oluyor...

bunun disinda ne zamandir bekledigim,canimmmm kardesimin gonderdigi paket geldi,icinden yukarda gordukleriniz cikti,kocaman sevgi,ozlemle birlikte...mis gibi turk kahvem icin,cilekli fincanlar geldi,kuymak yapayim bol tuzlu diye de mis gibi misir unu:)guzel fotograflar ve anilar,sevilen sarkilar doldurdu canim paketimin icini...sonunda kavusuldu..insanlah bir dahakine paketle kavusmak yerine,yuz yuze kavusuruz sevilenlerle...cok tesekkur ederim bu kadar yogun zaman icine beni de sikistirdiginiz icin,canim ailem benim...iyiki varsiniz..bu kadar beklemek sirf benim icin olsaydi coktan kavusmustuk,ben pes etmistim,ama hersey sizin icin...size layik olmak icin...



adonis'e gelince,cok yaramaz ve simarik oldu...:)sahibesine benziyor;)surekli bizi cizmekle mesgul ve ben bundan nasil vazgecebilecegini gercekten bilemiyorum,kelly ile bilimum yerlerimizden cizilmis durumdayiz...herseye ragmen,ben onu cokk seviyorum,bize getirdigi mutluluk inanilmaz,attirtigi kahkahalarin degeri bicilmez..hayatimizdaki en buyuk renk su an kendisi...ben uyurken gozlerinin cizgi cizgi olmasina,cikardigi seslere,yemesine,su icmesine,herseyine bayiliyorum,her ne kadar beni ille de sinir etmek icin sevgi cicegime gelse ve annemin cercevesini neredeyse yikiyor olsa da...insan ne kadar baglanirmis cidden,benim kalbim kaldirmiyor gozumun onunde olmayinca,fazla uyuyunca,sesi cikmayinca,acaba hasta falan mi diye korkuyorum...gecen aksam kalp krizi gecircektim cidden,bulamayinca,karmakarisik odada,tamam dedim,minderin altinda sikisti kaldi.vefat etti yaratik..allah korusun..megerse dolabin arkasindan nasil bulduysa yolu bulmus ve en alt cekmecede uyumus,Liz'in cekmecesinde..inanamadik bulunca,o kadar ses cikardik yine uyanmadi,en sonunda cekmeceyi acinda buluverdik,ve ben gozyaslarimi tutamadim...ben bu duygulari bir kedi icin yasarken,annelere bir kere daha hayranlik duydum...nasil guclu olunur,nasil dayanilir hasretlere,ayriliklara,gozunden ayri olusuna...allah annelerin hep yaninda olsun insanlah, ne diyim,ben yuregim kaldiramiycak ve ben anne olamiycam, o yuzden ben diger anneleri hayranlikla izleyecegim...

cmt gunu gorevimiz tehlike3'u izledik...bana gore idare eder,kel ve kuzenlerine gore serinin en guzeli idi..bugun de dali sergisine gittim,2. kez...enteresandi..gitmek isterseniz south bank,county hall'da.giris £12,cuk diye icime oturdu ama degdi..alt katinda picass0'nun sergisi de var nadir seramiklerini gorebileceginiz...yani bir tasla iki kush vuruyorsunuz...sergi salonu cok zarif,dalinin sesi ve hafif muzik esliginde dalip gidiyorsunuz heykellere,inanilmasi guc hayal gucune..

life is an aspiration,respiration and expiration....

everything alters me but nothing changes me....

for me love must be ugly,looks must be divine and death must be beautiful...

an artist is not one who is inspired,but who can inspire others...

demis kendisi..ne yazik ki fotograf cekmek yasakti,bende kendisinin,giristeki,fotograflarinin etrafina serpistirilmis sozlerini paylasmak istedim...ben en cok sonuncusunu sevdim...

cok guzel bir hafta gecirmeniz dilegimle...sevgiler..iyiki varsiniz..

7 comments:

  1. gözün aydın. paketin seni nasıl mutlu ettiğini tahmin edebiliyorum. kutunun içinde evin kokusu da gelmiştir :)

    ReplyDelete
  2. selam,geldi sanki,bak sen soyleyince hissettim,pazar sabahinin,mis gibu kuymak kokulari:)

    ReplyDelete
  3. canım sibelcim,evinden her foto koyduğunda hayranlıkla bakıyorum,modern bir pasta evi andırıyor bana.Cok tatlı ve şirin ve huzurlu geliyor.Eh bahar temizliğine d başlanmış.Kelosh'la sana Adonis'iniz le beraber keyifli bir bahar dilerim canım.

    ReplyDelete
  4. neslosh'cum benim cok saol,cok tatlisin sende..uzaklardan,evle ilgili boyle dusunmen inanilmaz,bende de ayni etkiyi birakiyor inan ki...hele bu aralar daha bizlik oldu ev...biticek insanlah yavastan..:)sevgiler..


    nes'cim.canim benim saol...neden acilmasdi resim merak ettim,takiliyor bazen..badana yorucu cidden ama sonrasi daha da yorucu:)saglik olsun,yapariz..optum..

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
    »

    ReplyDelete
  7. Hallo I absolutely adore your site. You have beautiful graphics I have ever seen.
    »

    ReplyDelete