06 July, 2006


ton balikli,hamsili,kapari taneli makarrrrrrrrrnaaaaaaaaaaa:)

Ille de makarna,yeterki olsun nasil olursa olsun..Etli olmasin da...Balikli,yogurtlu,salcali..en sevdigim yemek,canimdir,bitanemdir,kurtaricimdir benim...Bu tarifi balik etkinligi icin yapmistim ama koymadim haksizlik olmasin diye,o kadar tarif varken tum arkadaslarimda..Buyurun bakalim begencekmisiniz..Tarif fish&shellfish' den-linda doeser'e ait...Laz'im ya,hamsili tarifim olsun bir adet:)Bu arada kim hamsili pilav yapiyor arkadaslarrrrrrrrrrr,isterim de isterim...

malzemeler:
  • 400 g dardanel ton baligi konserve
  • 2 ymk kasigi zeytinyagi
  • 2 dis dogranmis sarimsak
  • 800 g konserve domates
  • 6 adet konserce hamsi fileti-anchovy-
  • 2 yemek kasigi kapari taneleri
  • 450 g boru makarna ya da ne isterseniz tabiiki
  • tuz, karabiber
  • suslemek icin,feslegen yapragi

sarimsagi yagda kavurup,domateslerinizi ekleyin ve katilasana kadar 25 dk kadar pisirin.diger butun malzemeleri ekleyerek sosu hazirlayin,hasladiginiz makarnayi katarak,iyice sosla yedirin ve afiyetle yiyin....sevgiler..

7 comments:

  1. yasasin ilk yorumu yaziorum :) seni rüyamda gördüm ben!!! ayrintilari maille annaticam yarin, ellerine saalik cilek kokulu perim benim :)

    ReplyDelete
  2. canim benim,hayirdir insanlah:)dilerim iyi gordun,hos ruyalar tersine cikar deseler de bazen aynen cikabiliyor...cok optummmmmmm

    ReplyDelete
  3. canim begendigine sevindim,simdiden afiy olsun ikinize de..sevgiler..bu arada bende cok makarna yiyorum,belki ondan cok zeki degilim:)

    ReplyDelete
  4. ben senin yaptığın her yemeği göZü kapalı veya açık farketmeden yerim sevgili sibella

    ReplyDelete
  5. canim benim saol:)sana niye yorumlarim geri donuyor canim ya:(

    ReplyDelete
  6. sibella bir geldi pirr geldiiiii
    yerim ben bunu
    bu saatte bile yerim
    hepsinin gobege donusecegi riskini goze alip :)))))

    ReplyDelete
  7. makarnacilar gobekli mi oluyormus biskuvicim,o zaman ben tam bir makarnaciyim:)sefam olsun...:)

    ReplyDelete