14 August, 2006



BOL BAHARATLI NOHUT....

neden diye sorarsaniz,karsinizda bu mini fotograflar,derim ki blogger hazretleri ancak bunu lutfettiler..bunada sukur dedik,firsati kacirmadan hemen bir tarif yayinlamayi uygun gorduk...yarim paket kalan nohutumu degerlendirmek istedim,hint usulu yaptim yine,valla benimki daha guzel oldu bizim hint restoraninken...yanina da italyan lavasi yaptim,ekmeksiz yemege dayanamiyorum da ben,elimin altindaki malzemeler cok uygun geldi lavas icin ve cok kolaydi..tarifi yarin verecegim...

sizde yapmak isterseniz:
  • 1,5 fincan nohut
  • 1 sogan,irice dogranmis
  • 2 yemek kasigi salca
  • 1 yemek kasigi aci salca
  • kakule,karanfil,zerdecal,kirmizi biber,kekik,safran ise kullandigim baharatlardi,her zamanki gibi tuz koymayi unuttum bir tuzsever olarak bunu hep yapiyorum:)

onceden scak suda beklettigimiz nohutlari salca ve soganla karisitirip,yarisina gelicek kadar su koyup,bol baharati karisitip,nohutlar yumusayana kadar pisiriyoruz..

isterseniz yanina pirinc haslayin ve nohut yemegi ile karistirin,yanina da yogurtla servis yapin,harika oluyor..ben boyle yedim ikinci gun,cok lezzetli oluyor...hepinize cok guzel bir hafta diliyorum...

7 comments:

  1. ohh bu hafta nohut haftasi yapalim sibella:) biz de nohutlu salata yaptik, seninki de nefis gozukuyor, pitanin icine ohhhhhh:)Ellerine saglik!

    ReplyDelete
  2. benden de bi ooohhh, mis mis! hepberaber olsaydikta su leziz nohutunla, (yada ne olursa olsun senin elinden cikan leziz olur zaten) güzel haberlerini kutlasaydik be sibosum, ama uzakta olsak ta yüzümüze genis bi gülümseme yerlesti haberlerinle, yasasin :)

    ReplyDelete
  3. burcukcum yapalim valla super olur,benim nohutlu makarna yoyesim var,daha cok humus yiyesim var,canim nohutum ya,mini mini pek lezzetli..dur geleyim bakayim senin salatana bi..

    canim ya ne tatlisin,ins gelirsiniz evime de soyle keyifle oturur yeriz bi guzel..rahatladik di mi?ohhhhhh sefamiz olsun...muckkkk

    ReplyDelete
  4. nohut haftasi humussuz olmaz benden soylemesi :)

    ReplyDelete
  5. bilmem mi canim benim..humus nohutlu yemeklerin pasasidir bence..yapilacaklar listesinde tembellik gunleri bitince...

    ReplyDelete
  6. Well done!
    [url=http://mwtxudoe.com/undm/slqn.html]My homepage[/url] | [url=http://bhxucjuz.com/mcfl/ujvu.html]Cool site[/url]

    ReplyDelete
  7. Thank you!
    http://mwtxudoe.com/undm/slqn.html | http://tdggqzde.com/eckd/rpvu.html

    ReplyDelete