30 October, 2006

Tortillada tavuk

tortillali tavuk...
tortilla bir nevi durum,meksika usulu..tabiiki ben yapmadim,marketten aldim..cafede de cok sevilerek yenen bir yemektir bu..sicak sicak,izgara altinda isitilir,icine ne istenirse konulur..biz tavukla yiyoruz,ben onceleri kizlar icin pisiriyordum artik kendim de yemege basladim.umarim tavuk tariflerinden sikilmamissinizdir.bakalim ne varmis icinde...
  • 2 adet tavuk gogus
  • 2 adet renkli dolmalik biber
  • bolca baharat
  • 1 adet sogan ay seklinde dogranmis
  • domates salcasi,ben bolca koyuyorum
  • zeytinyagi
  • arzuya gore sarimsak
tahmin ettiginiz uzere sogan kavrulur salca ile,ince dogranmis tavuklar icine atilir,uzunca kesilmis biberler de katilir,mis gibi pismeye birakilir ve yaninda bol salata,durum icinde servis edilir,cok pratik ve doyurucudur..biz iki tavuktan,4 porsiyon cikartiyoruz...hepinize iyi gunler ve iyi haftalar dilerim..

7 comments:

  1. güzel görünüyor,çok lezzetli olduğuna eminim.ellerine sağlık.

    seda
    tarifname.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. sayfana girdiğimde öğretmenler odasını görmeliydin ekranı yalanmaktan zor kurtardım:))))

    ReplyDelete
  3. e ben bu tarifi biseye sarmadan ekmeemi banarak yesem olmazmi? böyle sarmisakli falan, soanli.. manyak oluyodur kesin bu!!!

    ReplyDelete
  4. Sıbelcıgım,nasılsın,uzun suredir sana yorum bırakamadım nedense ,yorumları kabul etmıyordu .Her sey yolundadır umarım.Gorusmek uzere.Sevgılerımle

    ReplyDelete
  5. Guacamole tarifi nerde hani ?

    ReplyDelete
  6. sedacim hosgeldin,tesekkur ederim,fena degildi sanirim:)

    kirpim sen alemsin ya:)guldurdun beni yine..eskiden ogretmenler odasinda bilg.bulunmazdi bu arada,bizim zamanimizda yani,ne guzel olmus,sevindim valla:)

    rahsanim tabiki olur neden olmasin,nasil gelirse icinden oyle ye:)afiyetle ama..

    cilegim hosgeldin,iyiyim ben,seni gordugume cok sevindim:)xxx

    utkucum ben tembellik ruzgarindan carpilmis durumdayim bu aralar,ruzgar gecince,yapiveririm senin icin bir tane:)bu arada ben onun ne oldugunu bilmiyorum ama arastiririz:)

    ReplyDelete
  7. Avakadoyla yapılan bir sos. Basit bisiydir ve hemen hemen bütün meksika yemeklerinin yanında "sour cream" ile gelir.
    Salatada da süper oluyo bence.

    ReplyDelete