15 March, 2007

bendeniz----

Delight'cim beni sobelemis gecen hafta..Tembel bendeniz ancak yazabiliyorum,buyuk bir zevkle...Bilinmeyenlerim hakkinda..Aslinda cok bilinmeyenim yoktur benim,oldukca fazla seffafimdir ama bazi seyleri de n yakinlarim da bile sakladigim olur:(kimse uzulmesin diye...hadi bakalim baslayayim..Arka fonda Bati Karadeniz'le,Karasu-Yenimahalle,Sakarya'nin denize dokuldugu yer,Amasra,Bartin ve Akcakoca..



  • cogunlukla iyi moddayimdir,cok gulerim,ama suratim asik oldugunda hic ama hic cekilmem..cekilmezmisim:(
  • guldugum kadar cok da kolay aglarim,hele musaitsem hickira hickira aglarim,sebebin ne oldugu onemli degil,ben seker kiz candy'i izlerken de aglayanlardanim...
  • bos duvarlardan nefret ederim,illa ki birsey olmali duvarda,birsey asilmali,en kucuk duvar olsa bile..bi dolu cercevem vardir ve daha cercevelenmesi gereken resimlerim var..

buzdolabimiza yuruyen-aslinda ayakda duran olmali-fotograf albumu diyorum cunku uzerinde yaklasik 30 adet fotograf,kart vs var,buzdolabi miknatisi her gittigim yerden alirim illa ki.

cok sukrederim...takdir ederim ufacik iyi bir davranisi bile ve bunu yapmayan insanlara GICIK oluyorum..

kendimi cok sansli hissediyorum hem aile hem dost cevresi acisindan,sagolsunlar mesafeye ragmen beni hic mesafede hissettirmez sevdiklerim..Avustralya'dan bile arar canim arkadasim,aglamakliyim ben bu aksam dedim diye..


yatakta harbi cok kotuyumdur...ilk yurt disi gezimizde folklor ekibi olarak yurtta kaliyorduk,8 kiz bir odada,basimizda da bir hoca,gece ben yataktan dustum.tam da odanin ortasinda,kutttt diye bir ses cikti,hocamiz uyandi ve "neydi bu yaa"dedi bende yok birsey hocam yataktan dustum dedim:) hala cok gulerim..

  • bu arada espri anlayisim hic yoktur,espirileri gec anlarim..bazen cok safim..
  • salkim hanimin tanelerini izlerken kadikoydeki sinemada ben yanlislikla erkekler tuvaletine girdim,ciktigimda adam ayakta-ne denir pisuar mi?adama siz mi yanlis girdiniz ben mi dedim..inanmiyorum kendime bazennnnn...kor ben...
  • en sevdigim elvis presley sarkisi "suspicious minds"dir.
  • kendimi hayal kirikligina ugratmaktan,hayallerime kavusamamaktan cok korkuyorum...
  • bi ara kafam cok karisikti,hani bazen oyle bir durum icinde yazildi..
  • baze kendimi iki arada kalmis gibi hissediyorum..hani donsem turkiyeye mutlu olucakmiyim diye dusunuyorum..donmesem acaba dogru bir karar mi verdim diye kalakaliyorum..
  • kiz kardesimle,canim benim,eskiden hic ama hic anlasamazdim,benden dolayi cunku ben cok cabuk SIKILAN bir cocuktum ve hic oynamak istemezdim oynasam da hemen birakirdim..buyudukce ben kardesime cok baglandim...
  • sanirim en cok kardeslerimi ozluyorum,onlar benim kendi cocugum gibi,ucude...
  • lisedeyken uzun essek oynamisligim vardir,atlayandim,yastik degil ve etegimin altinda hep tayt vardi o zamanlar...
  • her yaz kizlara erkekler futbol maci yapardik,biz kizlar kalemizi kucultur,erkeklere cimdik atarak gol atmaya calisirdik..
  • cok iyi dans edenlere ve cok gezenlere ayri bir hayranligim vardir..
  • mutfaga en son 13 subatta girmistim,o zamandan beri hicbirsey uretmedim:(
  • eskiden halamlar niye? diye sordugunda iste!!! derdim ve sinir olurlardi,boyle bir cevap olamaz diye.
  • ben cocukken cikulataya alerjim vardi,surekli kabarirdim,halamlar az nazimi cekmemistirler,dr'a goturup bana igne yaptirmak,pembe ilacimi surmek icin..
  • cok iyi bir cocukluk gecirdim,babam cok ama cok tatlidir,hicbir zaman sevgisini bizden esirgememistir,bilakis annem ise cok cool bir hatundu,ben buraya geldim beni daha yeni yeni nazlatmaya basladi-yas neredeyse 30 iken:)
  • makarna hergun yiyebilirim...
  • kahvemi cogunlukla siyah icerim,sutluyse illaki kahverengi sekerli olmali.
  • sabahlari 5;30 da kaliyorum ve hemen birsey yerim,kahve ya da cay icerim,cikulatali,fistik ezmeli balli kizarmis ekmek ya da dilim ekmek olabilir bu..
  • ac kalinca sinirleniyorum...
  • bu aralar sigarayi cogalttim...
  • musterilerimi cidden seviyorum....
  • biri gelip keske bana gelecegimi soylese ama artik fallara da inanmiyorum..
  • ilk askim ilk okulda,yusuftu ve kekemeydi..ama cokkkk yakisikliydi..
  • bu aralar alisveris krizlerindeyim ama hicbirsey almamaya calisiyorum,en son dun iste giymek uzere kendime primark'dan beyaz t-sort aldim..
  • hic bir asortikligim,leydiligim yoktur.o yuzden kardesime cok ozenirim cok tatlidir,tam hanim hanimcik.
  • fazla makyaj yapmam ,rimel ve allik yeter hadi bazen kalem,fondotonden nefret ederim.cok ozel birsey olmadikca,topuklu da cok giyinmem..ama en son turkiyedeyken bayagi bir dikkat ettim leydi gibi olmaya ki annem gurur duysun..
  • cok zor para biriktiriyorum,hatta biriktiremiyorum sanki....
  • insanlar icinde olmayi cok severim ama bazen yapayanliz olmaktan asiri keyif alirim...

sanirim benden bu kadar simdilik..aklima baska bir bilinmeyenim gelmiyorum..paylasabilecegim seylerimi her zaman paylasirim sizlerle ilk gunden beri bilirsiniz...ben kimseyi ozel olarak sobeleyemiycem,cogu kisi coktan yazmis bile.kendini paylasmak isteyenleri davet ediyorum sadece...bu arada ben hala tariflerimi bulamiyorum..kayip liseteme birde raki beyazi ojem karisti..halbuki daginik degilimdir ben pek..kendinize iyi bakin...

5 comments:

  1. merhaba subel blogunu yani seni vakit buldukca takip ediyorum. seviyorum okumayi seni. bide bazen seninle kendimi cok benzetiyorum ozellikle son postunu okuduktan sonra. bende ingilteredeyim. soutweast. bath a yakin kucuk biyer yolun buralara duserse beklerim.e mailim gulsbay@hotmail.com.hersey gonlunce olsun....

    ReplyDelete
  2. Sibel'cim uzun zamandır sana yazamadım bir eksiklik hissettim kendimde bir dosta karşı.Ama bu seni takip etmediğim anlamına gelmiyor bizim bebiş epey bir vaktimi alıyor komşulara şöyle bir göz atabiliyorum ancak.Yazını okuyunca tam tahminim tuttu dedim bu kadar benzemek olur sanki ben yazmışım gibi ,o nedenle kendimi sana çok yakın hissediyorum.Tam bir yengeçsin...

    ReplyDelete
  3. hosgeldin arkadasim,beni okumayi sevdigine sevindim,bu aralar biraz ilhamsiz olsamda..batha gitmistim bir kere ve asik olmustum,dilerim tekrar gelebilirim..sevgiler..

    selam tomurcukum,ne guzel seni gormek...bende oyle takipteyim ama tembellikten zor yorum yaziyorum,ve dedigin gibi kendimi eksik hissetsemde yapmaya devam ediyorum...:(sevgiler..

    ReplyDelete
  4. sibellacagim,
    tüm nüfus kütügünü döktürmüssün bakiyorum :)

    hep anlattigim gibi kal,
    cok öptüm
    Kel´i de tabi ki,sonra bozulur :D

    ReplyDelete
  5. sorma deligtcim ya kac tane yazicaktim,birde aklima geldi sonradan unuttugum seyler var diye:0)

    ReplyDelete