22 March, 2007

tahinli kurabiye

kankimin tariflerinden teyzemin tariflerine geciyorum.en sonunda buldum tariflerimi.gunlugumun arasindaymis..en sevdigim tarif buydu,o yuzden ilk once bunu paylasmak istedim...teyzem biz Trabzon'dan her donusumuzde bize yolluk hazirlar,aslinda bizden cok babacim icin,pek sever boyle seyleri babam,bizim evde pek yapilmadigindan,bizim Trabzon donusumuz,babamin mide bayramidir...utanmaz bir de agziyla ister canim benim..teyzem de zaten kimseyi kirmaz,illa ki yapar,mis gibi kokularla yolcu eder bizi...




malzemeler:

  • 1 su bardagi seker
  • 1 su bardagi tahin
  • 125 g margarin
  • 4 su bardagi un
  • 1 cay bardagi ceviz
  • 1 paket vanilya
  • 1 yumurta sarisi,beyazi uzeri icin ayrilmak uzere

yapilisi:

sekerle tahini karistirin,margarini ekleyin.yumurta sarisini katin.unla vanilyayi ekleyip,topcuklar yapin,yumurta akina batirip,cevize banin..orta dereceli firind uzerleri kizarana kadar pisirin..afiyet olsun...iyi haftasonlari...

5 comments:

  1. aaa cok kolay bir tarife benziyor, tahin alinca ilk isim bu kurabiyelerden yapmak, sagol tarif icin, ellerine saglik :)

    ReplyDelete
  2. offf tahinle pek güzel olmuştur.. pek güzel görünüyor.

    ellerinize sağlık

    sevgiler...

    ReplyDelete
  3. Ellerine sağlık, eminim çok lezzetlidir..
    Sevgili Sibel bir önceki postuna bir yorumum olacak, ben bir et yemez olarak, sandviçte çeşit çeşit peynir, ızgara sebze isterim:)Izgara bamya yedim bir kez, çok hoşuma gitmişti ama nasıl yapıldığı hakkında hiçbir fikrim yok, o da sinin işin zaten:)) Sevgilerimle
    (bir de senin nasıl et yemeye karar verdiğini çok merak ettim, yani canın mı çok çekti, sağlık için mi, yıllar sonra nasıl başladın, bunla ilgili bir post yazarsan sevinirim:)

    ReplyDelete
  4. Nefis görünüyorlar adaşcım bunlar, nefis nefissss! Ben de isterim ama detokstayım ne olacak şimdi:( Kurabiye krizine giricem nerdeyse, off.. Neyse, bu arada Tonton gibi ben de merak ettim neden et yemeye başladığını. Paylaşırsan seviniriz.
    Sevgiler!

    ReplyDelete
  5. kac gundur recımdeyim ( sadece 4 gundur falan :) ) bu arada da yemek bloglarina bakmamaya calisiyordum ama unutup sana ugradim yine .. al iste napacaksam simdi?? canim cekti oooff of :((

    ReplyDelete