10 April, 2007

yanlizliga dayanirim da,
bir basinaliga asla
yaslanmak hos degil,duvarlara baka baka
bir dost goz arayisiyla
saat tikirtisiyla
korkmam,gecinip gideriz mutluluguyla
ama-
gunun aydin
aksamin iyi olsun diyen biri olmali
bir telefon sesi calmali ara sira da olsa kulagimda
yoksa zor degil,hic zor degil
demli bir cayi bardakta karistirip
bir basina yudumlamak doyasiya
ama
"caya kac seker alirsin?" diye soran bir ses olmali ya ara sira...

can yucel....

beni taniyanlar bilir,ben forwardlanan mailleri acmam,direkt silerim...gonderenlere uyuz olurum ve yuzlerine de soylerim...hatta bazen gonderenleri bloke ederim artik bana hic ulasamazlar falan...hal boyle olunca,insanlara soyluyorum artik,guzel birseyse lutfen yazin basina SILME diye...ya da foto ise yine yazin,her dosyayi da acmiyorum...silmedigim forward maillerinden birisiydi bu siir de,gunume cok iyi gelen..Canim kuzenim artik bir anne ve maillerin basina yaziyor silme diye,ya da aciklayici bir baslik atiyor..Son yazdiginda ela'nin fotografi vardi,minicik gozlerle,kocaman kocaman bakan,pembeler icinde..simdiden alismis gibi hayatina sanki,cin cin bakiyor...

diliyorum canim ela'miza hayat cok guzel davransin..kahve dunyasinda cikulatali,kalpli browniler paylasacagi dostlari olsun,kahvenin keyfini cikarmayi,sevmenin insanin yuzune nasil da yansidigini,annesi gibi kitap koklamayi bilsin...hosgeldin guzel kokulu ela'cim.....

2 comments:

  1. siir cookk güzel, iyiki de buraya koymussun, iyi geliyor böyle arada :)

    ReplyDelete
  2. Galiba benim de arada, derede yazdığım özel bir e-posta bu hışıma uğramış! Senin çektiğin tel kırma fotoğraflarının büyük boylarını yollaman mümkün olabilir mi diye sormuştum. Sevgiler...

    ReplyDelete