10 February, 2008



Insanin icine de bahar gelir.....

Ne gereksiz stres yapmisim demek isterim dun icin ya da dune benzer arada yasadigm gunler icin...Ama engel olunmuyor iste,bazen icimi,disimi,kalbimi,beynimi esir aliyorlar..."geliyorlar bana arada"...Hos kime gelmiyor ki....Ama boyle anlarda bile yine de sukredebiliyorum,gorebiliyorum sahip olduklarimi....Sadece iyi dusuncelerime,hormonlarim sahip oluyor,patlatmak istiyor beni.Deniz kabuklari,cicekler,kelebekler,cocuklar,Colin Firth'cumun Ingilizce'si bile yalan oluyor o zaman...Gecer,daha oncekiler gibi...Tabii ki de,gecti bile...Bahari getirdim icime....Evime de geldi zaten,sag olsun gun isigi bunu daha iyi yansitti,hem icime,hem evime...



Pazar gunlerini cok seviyorum,nasil guzel bir sakinligi,sessizligi var ne yapilirsa yapilsin...Huzur gunu benim icin...Hic Pazartesi fobim olmuyor benim bu gunde....Yapilicak listeme tik'larimi ekliyorum,icim rahatliyor,ama listeye yeniden eklemeler de oluyor bir dahaki Pazar gunu icin....Bitmezzzzz...Bitmesin...Hayatin oldugu surece,yinelenecek kimi liste...Biticek belki,belki erteleniceklerle dolu olucak...

Kendimi iyi hissetmemin nedenlerinden birisi de sanirim,gyme gitmis olmam...Ise yariyor cidden...Kosuldukca,yurundukce,pedal cevirdikce azaliyor stres....Muzik de var tabii,her sozde,notada,insan dinleniyor sevdigini dinleyince....Eski filmler var...One way Passage....Krep yemek var....Umutlar,hedefler var...

Siz kendinize benim gibi iskence etmeyin gereksiz yere....Haftaya iyi baslamaniz icin benden bu cicekler size....Iyi olun....

"iyi insanlar hayatin tadini cikarir...." demis Konficyus...Bakalim ne kadar cikarabilicez bu hafta hayatin tadini....Sevgililer haftasi bu hafta,ask haftasi...

No comments:

Post a Comment