23 March, 2008



haftanin ozeti....

Bu hafta sonu Paskalya haftasonu'su buralarda...Kimimiz buna ragmen calistik tabii hatta oldukca yogun son iki gun gecirdik...

Sabah erkenden ise kalkmis giderken,yagan kar altinda,kucuk mutluluklar yasadik,is yerine varinca daha da artti kar,ne guzel bir isim var dedim,bir kafede lapa lapa yagan kari izliyorum,elimde kahvem,tabagimda polonyali arkadasimin yaptigi geleneksel paskalya keki:)bir de bunun uzerine para aliyorum,keyif isi benim isim..bosuna dememisler sevdigin isi yaparsan is gibi gelmez diye...buyurun,bir ornek de benim iste...Aksam uzeri 5 su an,ve gunes acti..K ar tutmadi,bundan sonra da yagmaz artik...

Dun yaslilar evine gittim,bakim evi...Ozel bir ev,devlet idaresinde degil..John demiski herkes cicek almasin cenazeme,aile fertleri alsin alicaksa,diger sahislar bu bakim evine bagista bulunsunlar..Bende dedim,madem John'cum istiyor boynumuz kildan ince istedigi uzere yapacagiz..Iyiki yapmisiz,hem onu hem de kimbilir bakima muhtac olan nice yasliyi memnun etti John'cumun karari..Nur icinde yatsin,ben ozluyorum kendisini cok,her gun dusunuyorum...Gelen karda da sanki biraz da onun eli var gibime geliyor....





Sirf meraktan,istakoz yedim ben bu hafta sonu..M&S 'den aldim.karides gibi idi tadi..Hazir al,at firina o sekilde..Yanina ne sunulacagini bilmedigimden,bende dereotlu havuc salatasi yaptim:)Cok asortik degil mi...Pembe sampanyam da vardi dolapta ama acmadim..Ben meraktan cupra beyni yemis insanim..Sagolsun sevgili arladasim,bak cilde,beyne!!!! iyidir diye yutturmustu kucucuk beyni bana Bursa'larda...Valla Nes'cim ben hala kafamdan hesap yapamiyorum,beyincik pek ise yaramadi...:)benim beyincigi gelistirmemde..

Patronlarima kiziyorum bazen,surekli isler kotu,paramiz yok diyorlar..Altlarinda mercedesler,bir kac kirada ev vs leri var...Onlarla ola ola bende onlara benzedim,surekli param yok diyorum..Gercekten de yok,bankada hasta olsam,acil birsey olsa bana bakabilicek bir para yok ve ben 30 olucam birkac ay sonra..Sorumluluk nerde Sibel? diye soruyorum kendime...Kazan para,ode faturalarini,git uzerine wii al,boks yap,kollarin agarsin...Evine cicek al herhafta.Bir cesit de degil,oturma odasina,banyoya ya da mutfaga..Elbise al,sarili cizgili(GREASE' DEKI SANDY GIBI OL:),bir tane de grili puantiyeli falan filan..Sonra kirmizi rugan ayakkabilarin numarasini iyiki bulamamisim,yoksa onlari da alicaktim herhalde...Bir de bunun uzerine LCD tv almaya kalk,iyiki kontol ediyorlar kredini,yoksa daha cok borca girerdin..Alama,otur popo ustune,wii'ni kucuk tv'de oyna...

Harca paralari,salak salak NY hayali kur,TR hayali kur...Bu ne perhiz,bu ne lahana tursusu...Birileri bana akil versin...Her zaman diyorum ya,hafif capli,sabit depresyon var bende her daim...Gazetede sekse duskun kadinlarin depresyonda olduklari yaziyordu,alis-veris kolikler ne oluyorlar aceba????

Iyi bir hafta gecirin..Biz kisin tadina varalim,siz oralarda bahari yasayin...aklimiz kalsin

hadi hep beraber soyleyelim,LALALALA LALALALAAAAAAAAAAA bugunlerdeki pozitif enerji sarkim,apple reklamindan,hep guzel sarkilar koyarlar sagolsunlar..keyifle kalin..

No comments:

Post a Comment