16 March, 2008


pazar gunu ozeti:hayat yine guzel!!!!!! :) :) :)
gulusum yan yan duruyor ama cidden,duzgun guluyorum cok sukur....guller aciyor yuzumde...cok guzel gulermisim diyor bazilari,beni asik suratli gormekten nefret ediyorlar..ne yapiim her zaman olamiyor gulmek....yine de ben,cok insana kiyasla,cok guluyorum,kalbim de guluyor...
benim St Patrick Gunu kutlamalarina katilma dilegim yalan oldu,cunku hava cok kotu idi,tum gun yagdi,karanlikti,karanlik ve kasvetli idi...
kendim icin yapabilecegim en iyi sey,guzel seyler yemek ve spor yapmakti...bende oyle yaptim..dun aksam yuzmeye gittim,yuruyerek,sabah da kalktim,yine yuruyerek gyme gittim...yagmur magmur dinlemedim,azmettim....zaten yatmanin ne manasi var ki butun gun,sabah 7 de uyaniyorum ben yine,off olsamda.yayilayim da karpuz gibi mi olayim...
karar verdim ben diet yapamiyorum,ekmek,makarna ve cikulatami kesemiyorum,o yuzden istedigimi yiyip,sadece spor yapicam..sinirlerimde gerilmez diet yapinca boylelikle..cok sansliyim ki masa onu isim yok,o yuzden oldukca aktifim,bu kadar yemege o kadar fazla kilo almiyorum...
niye bunlardan bahsettim ben aksam aksam bilemiyorum..bugunden beri konusuyorum zaten,annemle bir saat nerdeyse...ablamla,kardesimle...insanin annesinin olmasi ne kadar guzel bir sey..annem bana hep destek oluyor,moral veriyor,onunla konustuktan sonra hep iyi hissediyorum...iyi var...
spordan geldikten sonra iki adet ekstra cikulatali muffin yedim,kahvemin yanina...sonra da kendimize guzelce bir kahvalti hazirladim.bir nevi ingiliz kahvaltisi..temek ingiliz kahvaltisi sosis,domuz pastirmasi,yumurta,fasulye (baked beans) ve domatesden olusur isteyen icin..domates izgara yapilir,ya da benimki gibi,konserve domatestir,plum tomatoes...ben seviyorum bu domatesi,yemeklerde de cok guzel oluyor,kahvaltida da yumurtama sosu dagilinca,ekmegimi banmaktan buyuk keyif aliyorum....
tabii ki kimi insan bu kahvaltiyi iyice genisletir,kavrulmus mantar,domuz kanindan bir nevi sosis yerler,black pudding.....ne desem bilemiyorum buna tabii,yuzumu kiristirmaktan baska...
bir de scrambled yumurtalari car,iyice karisitirilmis manasina geliyor bu kelime...orijinalinde tabii bizim bildigimiz,tavada yagda kiripda karistirdigimiz yumurta,hani biz cok baharat koyariz,cogu zaman da peynir...burdaki kahvalti kafelerinde mikrodalgada yapilir,zamansizliktan dolayi...hatta kimi musterilerin agzi acik kalir,ama panini vs icin yapilicaksa,mecburdur benim gibiler de mikrodalgada yapmaya,cunku ocagimiz yok,zamanimiz yok...icine ispanak da koyariz mesela,tabii ki dondurulmus,pratik ispanak...
bu yumurta yapiliken,yagla birlikte sut koyuyorlar,daha bir hafif olunsun diye mi bilemiyorum...benim cok sevdigim bir sey degildi,ben kendim adam gibi yapmaya baslayana kadar sahsen...
bugunku kahvaltimda ben,krema koydum icine,gecen gun gazete dergilerinden birinde gordum...iyiki denemisim,cidden cok begendik...krema bulundurmaliyim evde buna karar verdim....
iste boyle bir gun gecirdim,kahvaltimi paylasmak istedim,belki denemek istersiniz diye,ya da buraya gelince,ne kahvaltisi edeyim diye dusunurseniz,aklinizda bulunsun,yemeyin blood sausage'dan....
iyi bir hafta diliyorum...bu sarkiyi benim gibi arada ici karalan ama tekrar mutlu olan insanlara hitap ediyorum..simdi ben gidip surf's up'i izliycem::)

No comments:

Post a Comment