20 April, 2008


bir kivilcim duser once,buyur yavas yavasssss......
hayatima o kadar cok insan giriyor,ben o kadar cok kelimeler kullanip,o kadar cok insan dinliyorum ki,keyifle,huzunle,kizginlikla,hayranlikla....kimisi hayatimda kaliyor,yaslandikca bir cogunu cikartiyorum hayatimdan,ya da ara veriyorum konusmalarima.....
ama bazilari var ki,aradan neredeyse 20 sene gecmis olsa,dolmuyor yerleri,hep soyluyorum,kolej arkadaslarim gibisi yok,olmiycak diye...aliskanliktan da degil bu,sadece cok sey paylasmis olmaktan,beraber buyumus olmus olmaktan...
eski dostum geldi,aniden,Istanbul'lardan.baharin gelmesi gibi oldu gelmesi.ha geldi ha gelicek derken,daha guzel bir zamanda gelemezdi saniyorum guzelim Londra'ma....hem karini gordu,hem serince baharini yasadi....hic sikayet etmedi,toplu tasima araclarini kullaniyor diye...
geldi beni isten aldi,biricik esi ile...o kadar sekerler ki,tam yeni evli bir cift,gozlerinden okunuyor mutluluklari,tazelikleri,canliliklari....
ben sevdigim birisi gelince nereye gotururum onlar,tabii ki Greenwich'e...aksam yuruyusune,temiz havaya..ondan once bizim local pub'da bira cahili arkadaslari tarafindan alinan biralar tadilir tabii,ucumuze ayri,ayri...yanina da patates kizartmasi,en kitirindan...
konusulur,konusulur....hani tam, aman da ben ne yapiyorum dediginiz anda,farkli pencereden bakar birisi,moral verir,destek olur ya,oyle bir zamanda geldi canimcim....
araya onca zaman girmis,uzunca aralar mailler bile atilmamis,ama nasil hersey kaldigi yerden devam eder,bilemem,sanirim bu gercek dostluktandir....
boyle iste,keyifli bir aksam icin,varliklari icin sukran duyarim ben sadece....
"a friend is someone who understands your past,believes in your future and accepts your today...."
demis birisi...guzel de demis....kucucuk bir kizken,iyi dostlar secmisim kendime daha hazirlik sinifina baslarken...iyiki birisi "arkadas olalim mi??" demis zamaninda....baska birisi polyanna demis bana,baska birisi deniz cani(seabell) demis ismimi ingilizceye cevirerekten...........
buyumusuz,nice sinavlardan,nice kopyalardan,heyecanla beklenen mezuniyetlerden sonra...aslinda cogumuz istedigimiz yolda ilerlemisiz,bir nevi dedigimiz gibi olmusuz...farkli yerlere savrulmusuz,ama bagimiz hic kopmamis...ne mutlu bize....iyi bir dostluk dairemiz var....
dostlarin serefine....
dostlarinizin kiymetini bildiginiz,guzel bir hafta diliyorum....

No comments:

Post a Comment