25 April, 2008

Deniz kizi olmak istiyorum



Deniz kizi olmak istiyorum....
Hani cok cici bir film var ya,kucuk deniz kizi diye,alev gibi saclari var..kocaman gozleri...Deniz kabugundan bir sarayda yasiyor,babasi cok aksi falan...Hani bir de insana asik oluyor,onun icin kuyrugundan vazgeciyor,hic alisik olmadigi bir dunyaya yuzgec aciyor,kuyrugundan vaz geciyor....
Bazen de su amerikan filmlerindeki evlerden birine sahip olmak istiyorum,hani camlar kocaman,evin ici bembeyaz,onu kumsal,sonrasi deniz....perdesiz,aydinlik bir ev..ferah,taptaze bir ev...huzurlu,sakin bir ev,denizin sesine uyanilan yer....
hayal tabii bunlar..hayal etmenin de bir siniri olmali,gerceklik yansitmali biraz ki,gerceklestirmesi kolay olsun...gerceklesmese de,insan gozlerini kapatip da soyle bir kendini orda hayal edince,ici yumusamiyor mu biraz....hayal kurun dostlar,ben bir hayalci olarak(hayalci sirin:0)),hic bir zararini gormedim henuz....hos cok faydasini da gormedim :)
Adada, isle of wight pearl diye bir yere goturdu catlak soforumuz bizi...Beni saldilar oraya,ben mest oldum,kucuk bir yer,tepede,arkasi deniz....icinde bir dolu inci var,diana'nin incili elbisesi var...fresh water pearl dediklerinden cogu,zaten bu cins daha alinabilir uygunlukta...Inci zaten benim dogum tasim,haziran dogumlu herkesin,ama ben daha cokkkkkkk seviyorum,o yuzden benim:) bende tutmadim kendimi,aldim kendime bir kolye, kupe,bize verdikleri hediye karti ile,bir de belesten bir cift kupe:)



Deniz kabugundan bir sarayda yasayamayacagima gore,bende evimde deniz kabugu koseleri icat ediyorum..o kadar cok deniz kabugum var ki,sayamiyorum artik, gittigim deniz kiyilarindan aldiklarim,dostlarin cikardiklari,topladiklari,kirmizi deniz yildizlari var koleksiyonumda......yukardaki goruntuler,koleksiyonun son halinden....

Bunun disinda,bu kadar hayalle yasiyorum ama canimi sikan bir dolu seyler oluyor,gazetelere bakmak istemiyorum,cani insanlari,gencleri gormek istemiyorum artik..insanlar otursunlar,benim gibi hayal kursunlar,olmiycak olsa bile,vatana millete daha hayirli olurlar diye dusunuyorum bazen.... 4 yasinda kucucuk cocuk gurubu-daily mirror'da-,gangsterler,nasil guc,cesaret bulurlar da guzelim kopegi katlederler anlamiyorum..hadi diyorum,buyuk olsalar,diycem,kafayi yemisler,ama cocuk ya,bu cocuklarin sokaklarda saklambac oynamalari,bisiklete binmeleri gerekmez mi ki....nerde analari, babalari...nasil insanlar bunlara velilik edenler....kimi suclamak lazim da bilemiyorum artik,zaman mi boyle,artik herkesin geninde vahset,her yasta...yasam zorluklariysa,bizim dedelerimiz gibi,savas mi gorduler,dami akan evlerde mi yasadilar,coluk cocuk,sutyen mi diktiler cocuklari gecinsin diye......kocalarini hapse mi yolladilar borc odeyemediler diye...ahpun mu tasidilar tarlalarda....ne diyecegimi bilemiyorum,bende kavanoz gotlu dunya diyorum....offffff beeeeeeeeeee.....bu kadar yasanan seyden sonra,bu tur insanlari benim de tokatlayasim geliyor,yas kac olursa olsun....neden,neden,nedennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn......

neyse,bir arkadasim onerdi,ben de baktim,aglama dedi izlerken,aglamadim....ama iyi geldi,manali geldi.....

herseye ragmen,iyi bir hafta sonu gecirin diyorum,hayal kurun.....ya da dilerim,kurdugunuz hayallere kavusun,ya da yaklasin biraz daha...

No comments:

Post a Comment