06 April, 2008



gecen hafta ozeti....

Daha cuma gunu gunesten simarmis,mayismistik...ayaklarim pes etmisti butun gun calismaktan,cilekli converselerim yuzunden..en cok sevdigim ve beni en cok acitan ayakkabilarim..butun renklerine sahip olmak istiyorum ama acim buna engel oluyor:( bu agaci yuzmeye giderken,cok sevdigim yolda kesfetmistim,ertesi gun isten donerken yolumu degistirdim,otobusten iner inmez ayakkabilarimi cikardim,iplerini bagladim,omuzuma astim,corapli corapli yurudum ve fotografladim en sevdigim agacin beyaz rengini sizin icin...



Bu sabah da karlara uyandik...Soylemisti hava durumu,inanmamistik,hatta bir musterimle konusmustuk,biz guneydeyiz,bize ugramaz diye...he he he..ne de guzel ugradi...tuttu da bu sefer,kar topu bile oynadik kahve icmeye giderken...uzun kabanlari da vermisiz yardim kurulusuna,kala kala asortik,mini ceketlere kaldik...ama usumedik...ne de olsa kalbimiz sicak..kisaca bu haftasonu,nisan yagmurlari yerini,nisan karlari aldi....



Bu minik domuzcugu da ben cok artistik!!! hissettigim bir ogleden sonrasinda boyadim..biraz bulanik cikmis,aslinda benim saheserimin isigi,makinemin camini bulandirmis:)

kendinize iyi bakin,ne zamandir yemek pisirmiyorum,zira tatil modundayim..iyi haftalar olsun..

No comments:

Post a Comment