27 July, 2008


beni bu havalar mahvetti....

guzelim havalardan sikayet edip zirlayan yegane kisi benim sanirim...3-5 gundur hava sicak mi sicak..turkiye'de tecrube edindigim antalya sicagi kadar yakici olmasa da,benim icin artik,cok ama cok fazla..cunku yeni hayatimda,plajda keyif yapabilme,denizin temiz havasini icime cekebilme,yayilabilme sansim yok,ogrencilik zamanimdaki gibi,3 ay..yayil yayilabildigin kadar...burda kostur dur,tepene carpsin gunes,siyahlar iyice ceksin isiyi....makinelerin onunde iyice kavrul,paniniye don durumu yasiyorum..ne yalan soyliim,bu hava tepemi attiriyor,ben sicak havalara dayanamiyorum buyudukce,yapis yapis...iyyyyyy..bir de millet cosmus,yiyor yaw,bu havada full breakfastlari....kalp krizi gecircekler....

sicak, benim gibi bir cok elemaninda sinirlerini hoplatiyor..surekli birbirimizi yiyoruz....

bu yetmezmis mi gibi sicakta yap alisverisi,tasi agir cantalari,iyice sinirlen...ayyyyyy....

sakinim simdi,seftali tadinda sodami yudumluyorum..serinledim...

deprem uyarisi yapan bir mail aldim,ona da takildim...offfffffff...olmasin artik deprem,sel,felaket...hersey toz pembe olsun.....

yukarida gordugunuz yemek de dibine yaktigim-pilav tencerem yok,utanmadim tr'ye araba ile gitmis arkadasima ismarladim-wok'da yaparsan yanar tabii,boyasi da cikar temizlerken...- sebzeli pilavim...

karisik sebze,kibris patlicani ozellikle,sogan ve salca ile kavrulur,pilav olarakdn piser....bol yogurtla yenir,afiyetle....

iyi bir hafta gecirin..bu hafta yine sicak olucakmis,yandim ben yandim....beynim kavrulcak,sonra da bogulacak cok sudan....

No comments:

Post a Comment