22 July, 2008


firinda patatesli kofte,uzeri bol biberiyeli....


uzun zaman once idi ben bu yemegi yaptigimda...dogumgunu zamanlarim sanirim...o zamanlar et yiyordum,artik yememe karari aldim,eskisi gibi sebzeci olmaya karar verdim..hatta hep merak ettim baliklari cok seven bir insandim da,nasil balik yerdim...simdi baliktan da vazgecmek istiyorum,kalamardan,midyeden...ama ne yalan soyliim,bogaz kokusu yaklastikca burnuma,buna pek sicak bakamiyorum,saniyorum ben yine balik yiyen bir sebzeci olacagim....zaten ne kadar et yerdim ki ben,2 senedir,bir elimin parmaklarini gecmez herhalde...

bu yemegi de neden yaptim o zamanlar,anilarim deprestigi icin...teyzemdi sanirim bu yemegi cokca yapan,ama genelde sadece patateslisini....yazin uzun gunlerde, sardunyali balkonda yayilir yerdik,keyifli sofralarda...en unutulmaz ,klasik bekar yemeklerimizdendi bol salcali patates,bir de patlican oturtma,yanina pilavla...

bunun disinda,cok yagan yagmurlarda catimiz akti,simdi adamlari bekliyoruz,gelsinler de gitsinler,dekore edelim kendi capimizda diye....

isler iyi,isliyor...

hava bugun pek gunesli,kendimi ev icinde,plajda gibi hissediyorum,o kadar ki relaxim su an....

keloshun dogumgunu geliyor,ne almali?

tr ziyareti hediyeleri icin alisverise baslamali...

bugun 3 adet parfum aldim,tavsiye ederim....kelosh icin davidoff cool water,bir adet klasik,kendim icin calvin klein escape,ise giderken,taptazecik..bir de ne zamandir cok istedigim,loncome,miracle forever..parfum shop'da £20..indirimde...bir bakin derim...bir cok insanin artik chanel maDmaZel kullanmasi bana cok dokunuyor artik yaw...hani boyle omur boyu ship olmak istedigim tek parfum demistim 3 sene once kullanmaya baslayinca,ama simdi sanki ANGEL'mis gibi hissediyorum.(kendisi hayatim boyunca en uyuz oldugum tek parfumdur de)...kardesimin dedigine gore cok seviyorsam,ki cok da yakisiyormus,vazgecmemeliymisim...boyle cok sevdigim seyler cok kullanilinca ben uzuluyorum da hafiften...

en son okunan kitaplar,inci aral,ruhumu opmeyi unuttun..ne kadar guzel bir kitap adidir bu..nasil dokunur insanin icine su laf,o oykude...DILIYORUM RUHUNUZU OPEN,OKSAYAN SEVGILILERINIZ OLSUN YANINIZDA...

diger taraftan okunan the other boleyn girl,cok entrikali gozukuyor,filmini izlemek icin can atiyorum,bir de loving what is,pozitif dusunceye,bosu bosuna kafaya bazi seylere takmaya cok ama cok farkli acidan bakan bir kitap....bir nevi insanin kendisinde buluyor suclari..herseyde seninle baslar diye bosuna dememis mumin sekman,kitap da oyle diyor bir nevi...

bu kadar simdilik,ben gidip biraz daha yayilacagim,kitap okuyacagim,ne zamandir bu kadar rahat hissetmemistim kendimi,gercekten 5 gun calismak ruhen iyi ama ceben iyi degil..ama olsun...isteyen az para ile de biriktirebilir diyorum,opuyorum...xxx

No comments:

Post a Comment