04 July, 2008

for you,thousands times over.....

ne zamandir bahsetmek istedigim kitap,sonrasinda keyifle izledigim film...sene basinda hediye gelmisti,cok sevdigim alman arkadasimdan,pek begendigini soylemisti...ok dedim,arada mesafeler de girse,o mesafeler arasinda bir mail bile atilmasa da buraya geldiginde hic ihmal etmez beni,minik arkadasim...

http://www.kiterunnermovie.com/,ucurtma avcisi diye cevrilmis dilimize....hangisi daha keyifli diye sorsaniz,inanin ki ayirim yapamiyacagim..hayatim boyunca unutmayacagim bir kitap,film oldu...bir cok yerinde gozyaslarimi tutamadim,cok sorular sordum,adaletsizlik bu dedim..sonucta kitap olsa da gerceklerden yola cikilarak yazilmis olduguna cok inaniyorum...filmi izleyince,o guzelim kara kara cocuklarin gecirdigi sikintilar,hele o minigin,hayattaki tek dostu,sahibi icin cektigi sikinti,yaptigi fedakarliklar,inanilmazdi...bu yuzden film ve dvd hep elimin altinda kalicak ve herkese onerecegim,bir okuyun bir bakin ne olur diye...bu hafta sonu neden kendinize hediye olarak almiyorsunuz,ikisini de??

kendim icin bir dolu yapicak is listem var yine benim bu hafta sonu icin...disari cikmak yok..bitir isini,rahatlat icini...

cok sakin ve mutlu bir hafta gecirdim ben bu hafta,su gibi akti,ama nazar degdirdim sanirim kendime,cunku is cikisi,patronicem arar ki,kahve makinesini acik unutmusum,kasamin parasini icinde unutmusum,gecen gun soyulduk da hafiften....:(bir daha olursa benden kesicegini soyledi saka ile karisik...bundan da ogrendim ki,kimseye guvenme,kendi isini kendin yap,yapan da varsa gozun onun uzerinde olsun..uyuz et karsi tarafi soru sorup,herseyi kontrol ederekten,yoksa kabak senin basina patlarrrrr....

No comments:

Post a Comment