19 August, 2008

391....

wawwwwwwwwwwwwwwwwww...blogum,canim,ne kadar cok yazmisim sana ben..yeri gelmis,pes etmek istemisim ama iyiki etmemisim...saol,varligin icin,hep ol....

yayiliyorum,arkadasimin evinde,usta sef sevgilisi ile bize guzel yemekler yapiyorlar...bende sizlere bir selam edeyim dedim,goruntusuz de olsa....camlica gazozlar ictim,eti cinler,eti puflar yedim...ohhhhhhh....

dunden beri dusunuyorum,sanirim hayat daha guzel olamazdi,sukurler olsun....anneme sarilmaya da az kaldi.yasasin....herseyi sevmekteyim su an...ucacagim mutluluktan....yasasin hayat....yasasin saglik,aile,dostlar.....isim....

mailimdeki imzamda dedigim gibi,severim,sarilirim,operim,sibellimmmmmm ben................

ps:bugunlerde cocuk istiyorum ben.....bir tane benim olsun,bir tane de evlat edineyim ekstradan benim canim olsun....guzel bir ev vereyim ona....mutluluk vereyim,seker alayim,pembeler giydireyim kizim olursa,cilekli coraplari,tokalari olsun...eskiden bir film izlemistim,evlat ediniyordu hatun,kocasi olmadigi halde....turk filmiydi sanki..kizim adida yanlis hatirlamiyorsam ayse idi...benim kizimin adi ayse su olsun,ya da isabella,oglum da yunus olsun,dylan olsun,galler dilinde deniz demekmis...:)i'm broodyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy....

hayat suprizlerini bekliyoruzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.....

No comments:

Post a Comment