10 October, 2008


offffffffffff.......mirrrrrrrrrrrr....

 ben surekli ofluyorum,lily arada mirliyor,keyfi gelince..biri dokunmayinca...sevdirmiyor kendini,hep yanliz olmak,yada diger canavarlara satasmak istiyor...gecen gun biyiklarini yakti ben makarna yaparken...ocaga atlarsa oyle olur tabii...onceki gun de mum uzerine dikildi durdu,bir sure sonra cekildi,kokudan yandigini anladik minigimin...ama hic sesi cikmiyor,gik demiyor,yine bildigini okuyor...kendimi bazen uc cocugum varmis gibi hissediyorum..onlari ev kedisi yaptigim icin arada pisman oluyorum,cunku kiriyorlar,dokuyorlar,ciziyorlar..bir de onlari mutsuz ediyormusum gibi geliyor,haksizlik gibi...ki oyle...biliyorum ama gonlum de el vermiyor onlari boktan dunyaya,arabalarin cirit attigi donemecli yola,tilkilerin kol gezdigi sokaklara,acimasiz,kaba cocuklarin etrafina yollamaya..ben onlari gozumden sakinmaya calisiyorum onlar bana arada cizik atarken....

cok daraliyorum bugunlerde,icim icime sigmiyor..surekli acim,surekli usuyorum....bir dolu yapmak istedigim sey var,yapamiyorum...dolabim bombos,yakinda gidicem diye...yemek pisiresim yok...

valizimi de hazirladim,ivir zivir kaldi bir kac adet eksik....

hareketli bir haftasonu diliyorum hepinize,ben calisiyor olacagim..ne kadar da heyecanli.....offffffffffffff....

ps:ben cocukken de cok cabuk SIKILIRDIM....o kadar sey yapiyorum,yine de uzun zaman,cok uzun sanki...

No comments:

Post a Comment