03 November, 2008


Biz geldik....


dun vardik ogle sonrasinda Londra'miza...buz gibi hava carpti bizi onca gunesli,t-sortlu gunden sonra...kisacik zamana cok sey sigdirdik,sevgiye,simartilmaya doyduk,simdiden ozledik,yine kalbimizin yarisini biraktik canlarimizla...

ben arada bale yaptim yine ayna karsisinda,kelosh'um kedilere  doyamadi,ne kadar da guzeldiler..hele bu kara kedi,sanki bize ugur getirdi,hersey su gibi akti,tertemiz piril piril...o kadar cana yakindi ki,mirliyordu surekli,etrafina bir dolu turist de toplamisti kendini fotograflayan....en son biraktigimda seker bir bayanin kucaginda idi,herhalde dedi,ev kedisi bu kedi,bu kadar insana alisik..sonraki kediler cunku yuzumuze bile bakmadilar....

ucaga bindigimde ay dedim ne kadar asik suratli hostesler,ne oldu o karizmatik,zarif,guzel THY hosteslerine....neyseki yanimda emekli fransizca ogretmeni bir hanimefendi vardi,renk katti yolculuguma gazetelerden kafami,ipodumdan kulagimi ayirinca...sonra da ortaya oglu oturdu bende uyku moduna gectim.....

sinirdan gecince de soylendim bir hosgeldin demez su polisler kapida diye,ne olur bir gulseniz..bir de ingilizlere kizarlar,sanki kacagiz yani....

sonraki gunlere fotograflarla donucem tabii ara ara...

donusu de anlatmaliyim once...

cmt aksaminda ben aglamaya basladim kardesim sayesinde zaten...

ertesi sabah tabii ki devam etti,sinirdan gecene kadar,bu sefer nedense cok daha duygulandim,hatta macho kardesimi bile duygulandirdim...

ilk defa,bana valiz parasi odetmedi THY....iki kisiydik,10 kgdan fazlamiz vardi,onceki aksamdan diledim,ne olur bu sefer odemeyelim diye,biraz melek olsun karsimiza cikan..ne dilesem olucakmis...agirligimi elime aldirdi seker host..-belki de erkek oldugu icin bu kadar kibar davrandi bize bilemiyorum,zira turkiye sinirindaki hatunlar bana hep kaba davranmistir..-kitaplari cikartinca,benim cirkin valiz tam 28 kg ya indi...elimde kavanozlar-ceyiz modunda ben yine-kelosun valizi nevale dolu,sagolsun babam,aldi da aldi...velhasil,tarhanalara ve kavanozlara iyi bakin diyerek gonderdi bizi sakaci yer hostu...

biraz alis-veris sonrasi ben toparlandim,bana her zaman ilac gibi gelir zaten....

ucaga bindik,yine yardim sever bir host.....o da erkek..anlasilan melekler o gun erkek kiligina girmisler...korkunc bas agrisi ile indik,kulagimizda,AB uyesi olmayan ulkelerden peynir,et vs sokulamaz anonsu...kelosh dedim,babamin aldigi kasarlari ben kimseye yedirmiyorum,nothing to declare'den kaciyoruz..nitekimde kacar gibi olduk,arkamizdan hatunlardan birisi gelin diyormus,ben duymadim,kelosh soyledi...bu arada gelisteki memur da pek sekerdi....hic kasmadi beni....salak salak sorular sormadi...

taksi soforumuz de hostu,o kadar zor bulduk kendisini.o kadar mesafe icin de bence uygunca bir fiyat odedik,acikcasi ben cok daha fazlasini odemeye hazirdim...

gidis-gelis yine anili oldu..

ev rezalet..her yer toz..kedilerimize biz yokken cok iyi bakilmis...biraz toparladim ama temizlik yapmadim henuz..

yarin saat 6da basliyor normal,yogun hayat....iple cekiyorum....

hosbulduk,sende hosgeldin kasim,ne olur iyi ol,hepimiz icin...su gibi ak...duru duru...


No comments:

Post a Comment