10 November, 2008

rumeli hisari.....


rumeli hisari'na ilk ciktigimda,daha 9 yaslarindaydim hatirladigim kadariyla...oyle okul gezisi falan da degildi sebebim,Nuket Duru,Timur Selcuk konseri idi,halamlarla kulaklari cinlasin..hatirliyorum,Agora Meyhanesi'nin sozlerinin bogaza dogru yayilmasini....sonrasinda yine bir dolu konser icin gidildi,hatta bir tanesi goz gore gore kacirildi bile,hem de en ondeki sirada idi yerimiz,Ibo'nun konseri icin ayrilmisti ,ailecenek....kacirma sebebi de konser gununu pz sanmamiz,cmt gunu de benim kankimin yazliginda sapanca'da olmam....kismet degilmis.....

 manzara,babaannemin evinden gorundugu gibi.bolca deniz...tepesine cikarken ben biraz panik yasadim tabii,yukseklik korkumun olmamasina ragmen,pek guven vermedi o merdivenler bana.


cok yagmurlu idi o gun,kelosh'un ilk gunu.yine de keyfimiz kacmadi...mirlayan kedilere,sicak ingiliz adamlarina rastladigimiz gun...sonrasinda pes edermiyiz,ordan ortakoy'e gittik,besiktasa kadar yuruduk her zaman yaptigimiz gibi....

sade kahve'de kahve ictik, orta sekerli, ev yapimi kek yedik rumeli hisari eteginde....karman corman bir yerdi sade kahve aslinda,koy usulu....nar suyu yapiyorlar taze taze...mis gibi de kahvaltilar...belki bir daha ki sefere kahvaltiya gideriz oraya.....

bu da boyle bir ani idi.....

bugunlerde ustun dokmen'den kucuk seyler 1'i okuyorum,deniz kabuklari....bakiniz ne diyor:

          "dunyada enstantene sikintisi yoktur,onemli olan sizin objectifinizin kaydetme gucudur"

objectifinize kuvvet diyorum,iyi bir hafta olsun dilerim...ben gidip yemek yapiyorum.....

izindeyiz,yuce ATA'M.seninle guldu bu guzel vatan....nur icinde yat...bize oralardan iyi bak....

No comments:

Post a Comment