11 November, 2008


yamuk fotograf cekmede ustume yok,nedendir bilinmez...


aklim yamuk,arada da kalbim,ondan yansiyor sanirim...ortakoy kizlari pek cana yakindi o gun,bizler poz verirken,ille de biz de isteriz dediler,cilgin kizlar..ne guzeldi ogrencilik gunleri,lay lay lom....ozlemiyor degilim bazen....

bugunlerde pek hamaratim....gecen hafta iki adet yeni corba denedim,cok begendim...getirdigim yufkalardan sigara borekleri sardim..cuma gunu icin ne yapmaliyim diye dusunuyorum,kelosh'un yardim gunu icin...kek ki,mufin mi,kurabiye mi karar kilamiyorum acikcasi,o kadar tarif var ki "beni sec ne olur" diyen...bir de denemek istedigim tariflerden biri,ispanakli kek...teyzem yapmis aniskom icin,methede ede bitiremiyor....

bugunlerde zaten bir dolu mum,kek kalibi ve cicek alasim var..ama almiyorum,uslu olmak istiyorum,heyecanla bekledigim,universitedeyken neredeyse gittigim ama son anda vazgectigim bir ulkeye gitmek istiyorum,en azindan kiyisina...ama daha agustos'a cok var.hos kesin yer secip,depositi vermeli artik....

herkes cok da relax gorundugumu soyluyor bugunlerde nedense...olmasini istedigim baska birsey var,hani basladiginda tik tik ilerleyen,sonrasinda birden bire tikanan,onumuze sanki bir dolu tasin koyuldugu...acaba iyiye mi isaret,hayirlisi olsun gec olsun babinda,yoksa kotuye mi,bu kadar zorluyorsa simdiden,olmadan vazgecmek mi gerek...nasil dusunecegimi bilemiyorum o yuzden pozitiflige sarili kaliyorum...good things come to those who wait...guzel seyler,bekleyene gelir diyorum.....

yarin bos gunum...oturup caticilari bekliyecegim bir de dogal gazciyi,kaloriferleri kontrol etsin diye....umarim erken gelirler de bende yuruyuse cikarim....yagmur altinda....

No comments:

Post a Comment