01 December, 2008


kasim Lezzet'inden Beyaz peynirli,dereotlu kek...


sessizlik donemi...insanlarin ve dunyanin gozumden gittikce dustugu bir donem sanki...cok dusundugum bir donem.agzimin ve kalbimin tadinin olmadigi donem..dusun dusun boktur isin donemi....herseye ragmen sukretme donemi.... bakiyorum en sevdiklerim de sanki benzer hallerdeler,burayi okuyorum,katiliyorum,buraya bakiyorum yine katiliyorum,sonra dilara'ya  da katiliyorum hani ben onun kadar caliskan olmasam,ders calisma gibi bir durumum olmasa da...

ne yapmali ki,ne kadar cok sey yapmak istesek de gelmiyor elden..istemek yetmiyor..bazen okudugum tum pozitif dusunce kitabi yazarlarina  "palavra,palavra,palavra...." demek istiyorum...ama yine de sukrediyorum,hersey daha kotu olabilirdi benim hayatimda,daha zor gunler de gordum..ama ya digerleri,onlar boyle birsey diyebilirler mi,guzelim cocuklar.....

hicbirsey bilmiyorum,hersey beni daraltiyor,canim adonis'im de agliyor sanki bu aralar....

simdilik elimdeki son tarifimi paylasiyorum....bir dahaki yemek pisirme donemi sevkime kadar idare etmenizi diliyorum...tuzlu kekleri sevenler icin...

malzemeler:

  • 3 yumurta
  • 150 g rendelenmis beyaz peynir
  • 1 demet ince kiyilmis dereotu
  • 1 cay kaigi tuz
  • 1 su bardagi eritilmis tereyagi
  • 1 kabartma tozu
  • 2,5 su bardagi un
  • uzeri icin corekotu...
yumurta ile beraber beyaz peyniri cirpin,tuzu ,dereotunu katin.tereyagini ekleyip,birbirine yedirin malzemeyi.unu eleyin,kabartma tozu ile beraber,diger malzemelerle birlestirin.yaglanmis kaliba dokup,uzerine corekotu serpin.170 derecede onceden isitilmis firinda 45-50 dk pisirin...afiyet olsun...

bu arada benim kekim cok kabarmadi zeytinli kekim gibi..belki bendendir,sizinki de kabarmazsa demek ki bu kek boyleymis diyin...

herseye ragmen iyi bir hafta diliyorum,hepimiz icin...

No comments:

Post a Comment