05 January, 2009

bas ucumda muzik,sy.135

az once bitiridim kitabimi,beklemedigim bir sonla acikcasi,halbuki sonunu her zamanki gibi en once okumustum,kacirmisim en onemli yerini demek ki,sok olduguma gore....masal gibiydi,sanki hep mutlu sonla biticek gibi geldi.....cok sevdigim birini gordum sanki o ask yasanirken....

sy 135'i mavili kelebekli gunlugume kaydettim,en cok orayi sevdim:soyle yazdigi icin:

"seni gordugum an sevdim,bana hayatim boyunca duymadigim seyler soyledin,onun icin mutluyum,cok mutluyum"....madame butterfly

bir de su var:

"ne zamandir artik hayatin puslu,soguk sonbaharinda dondugunu saniyordum,seni gordukten sonra birden bire gunesli bir sabaha uyandim.simdi dunyanin neresine gidersem gideyim,hangi mevsimde olursak olalim,seni dusundugum zaman(hayir,yanlis soyledim cunku senin yuzun,gulusun hep benim yanimda)hep gunesli,isiltili bir gun yasiyorum...acaba benim icin dunyanin isigini degistirdiginin farkindamisin??"

insan nasil boyle guzel cumleler kurar,pek takdir ettim okurken acikcasi...okuyun isterim....

yeni yila da pek cabuk alistim sanki,henuz hata yapmadik tarih atarken...kar yagdi,ayak izleri kadar pati izleri vardi sabahin koor sogugunda kaldirimlarda....

evim pis,3 makine utum,iki makine camasirim var yikanmayi bekleyen....yorgunum ama mutluyum....hersey ayni velhasil....haberlerde ayni,soguga karsi uyarmalar,kopekleri kavga ettiren manyak insanlar-ben onlari buyuk bir zevkle gercekte oldurebilirim-savaslar.arada kalan cocuklar.....biri bize supriz yapsa,hersey bir gunlugune bari duzgun olsa olmaz mi..sadece merak ediyorum nasil olur diye.....

iyi haftalar olsun...




3 comments:

  1. satir aralarindaki aska özendim dogrusu, keske keske herkes aska bukadar deger verse, üzerinde bukadar düsünse, güzel cümleler kurmaya utanmasa... ozaman o ütopik gün belki sürekli yasanirdi..

    ReplyDelete
  2. kitabı okumuştum ve beni de etkilemişti. Kahramanlarının gerçekliği ise ayrı bir etki alanı...

    ReplyDelete
  3. keske rahsan'cim keske...o zaman hepimiz masal aleminde olurduk,hep hayalimdeki gibi:)

    selam,bende cok sevdigim birini gordum o kitapta,belki o yuzden,ozellikle bu satirlardan cok etkilendim....sevgiler

    ReplyDelete