29 April, 2009

Yeni header

Header'ima bakinnnnnnnnnn:)


Cok mutluyum cok...Cileksuyu,Cileksuyu olali boyle header gormemistir...ne zamandir aklimda ve dualarimda,soyle bilen birisi gariban bloguma acisada,bir header yapsa diye,hatta duyurmusumdur da caktirmadan...hani beni yansitan,kirmizili,cilekli falan....

Rahsan'a rica ettim gecenlerde,ve beni kirmadi,uykusuz kaldigi gecelerden birinde beni yansitti...

Ne kadar tesekkur etsem azdir canim benim,blog kankim benim...harcadigin zaman icin,zarifligin icin....hersey icin....

blogumu her actigimda artik daha cok gulumseyecegim...ve eminim sizde hem guler hemde pozitif enerjiyi hissederseniz benim gibi....

Ellerine,kollarina,kalbine saglik canim benim..sen istenilen talebe hayir deme bence,cek isteyen herkesin fotografini...

cok optum.....

gule gule bakin bloguma artik:)

3 comments:

  1. AA cok guzel olmus yeni header :)
    bende yapacam kiskandim (nasil yapildigini bilmiyorum ama)

    ReplyDelete
  2. yaw aşkolsun sibelim, yanaklarım çilekler gibi kıpkırmızı oldu okurken, çok utandım! ama seni azıcık ta olsa memnun edebilmek beni çok mutlu etti, çok sevindim beğendiğine canım arkadaşım ya :)

    ReplyDelete
  3. Selam Gul:)

    bildigim kadariyla yardimci olmaya calisirim bende...rahsan sayesinde bende kaptim birseyler...hele su border olayini anlamamak,ne kadar kor ve dikkatsiz oldugumu bir kere daha gosterdi:)sevgiler...

    Rahsancimmmmmm...header desighner'im benim...azicik degil cok cok mutlu oldum ben...cok operim:)

    ReplyDelete