17 May, 2009


yasasin yeni bir hafta geldiiiii!!!!!!  :)



gulelim,sevinelim..simaralim,simartalim....sevelim,sevindirelim....

yepyeni,tatli suprizlerle dolu olsun haftamiz...

belki yeni,seker insanlarla tanisiriz...

yine,bizi gicik edenlere gicik oluruz belki ama olsun...hayatin cilvesi deyip geceriz artik...

belki havalar duzelir,ama duzelmiyor gozukuyor bizim buralarda....

belki kitaplarimiz biter,yenilerine baslariz....

belki misafir agirlariz..tembellik edip pasta yapamayiz ama yanibasimizdaki 125.yilini kutlayan M&S'den alir,afiyetle paylasiriz...

gecer yine bir hafta...hayalerimize yakinlastirir bizi belki...

napalim,umut dunyasi bu dunya herkes kendi hulyasinda,herkes kendi dunyasinda.... sarkinin dedigi gibi.....
    

                                                                            :-)

6 comments:

  1. kitap konusunda gazi almis bulunuyorum :) thanks :)

    ReplyDelete
  2. amn ne guzel bu ne mutluluk pozitiflik banada bulassin....
    sibel sana bise soracam ben nufus cuzdani mi kaybettim. konsolosluga bidirmem gerekiyo mu yoksa ben yakinda tr ye gidiyorum ordan cikartsam olur mu biliyo musun ? aramaya usendim valla.
    optum

    ReplyDelete
  3. bende gazdayim rahsanim oku oku bitmiyor ama:) brida'yi pek sevmedim ben...ha bitti ha biticek ama buna ragmen...

    senin icin hemen ablami aradim sordum Gulsum'cum..engin tecrubelerine dayanarak diyor ki,Tr'de yaptirman daha kolay olur...Burda konsololosluga basvurdugunda cok uzun suruyormus,Tr'de de biri senin adina basvurursa ordan muhurlu zarfla gondermerleri gerekiyormus kutugunu,baska turlu kabul gormuyormus...ama sen istersen yine bir mail at danis,cok yardimci oluyorlar maille de....pozitifligin eksik olmasin:)

    ReplyDelete
  4. aa tesekkur ederim sibelcim. tr den cikartayim. ben londraya uzak oldugum icin daha da bi zor geliyo bu isler bana. gitmeden bi email atayip sorayim just to be safe side. many thanks. xXx

    ReplyDelete
  5. kim bilir belki..
    ne güzel dileklerdi bunlar..ve çiçeklerde en az o dilekler kadar güzel..
    yüreğine çok iyi bak..

    ReplyDelete
  6. SBN'cum hic sorun degil ne demek:0)

    Gayyor'cum saol...iyi haftasonlari olsun...

    ReplyDelete