07 June, 2009


heavens are open....

grissinimi,nutellaya banar,blogumu yazmak icin ilham alirim...

cennet acildi dedikleri gibi....o kadar cok yagmur yagdi,yagiyor ki...her yer tertemiz,ferah ferah...bana kiyak gecti yagmur bu aksam,eve geldim,basladi tekrardan...sabahki gibi islanmadim neyseki..hos,kim yarattiysa wellingtonlari,duacilariyim yani...kupkuru gittim ise,neyseki is kiyafetlerim de ayri cantadaydi...welli'leri giydigimi goren herkes,atin nerde dedi:) ha ha ha,pek komik...

ne zaman cok yagmur yagsa,aklima serdar ortac'in sarkisi geliyor nedense..yaz yagmuru duser durur yuregime,bir kucuk ask yeter benim hasretimeeeee:)  

diyeceksiniz ki ne alaka..ben kuruyorum alakayi,cunku ben serdar ortac'a cok asiktim..gencken...hatta oyle ki,hani etiler'de ciktigi,o meshur gece kulubunu bile kapatma,her yerini kirmizi gullerle kaplama hayalim vardi..sonrasinda da kendisine evlenme teklifi etme:) dalga gecmeyin,cok ciddiyim..kime anlatsam hep gulmuslerdir benim ona olan askima..hele bir keresinde,paparazzi programinda esmer,kisa sacli bir kiza yaklastigini gormustum de,ertesi gun gidip saclarimi kestirmistim:) yuh bana!!!! deli gibi de sarki programini izlerdim...ve inanirmisiniz,bu kadar aska ve hayranliga,ben serdar ortaci hic canli izleyemedim..hic kismet olmadi...herkes izledi,beni goturmeyi planladi,ama kismet degilmis:(....acaba ne hissederdim,canli canli dinleseydim kendisini..o kadar konser gor,ama serdari gorme,adaletsiz dunya!!!!:( simdilerde kendisinden,son sarkilarindan haberim bile yok...sondu gitti askim...gozden irak,gonulden de irak oldu...ama ben hep hayal ettim o zamanlar,evlenelim,emirgan'da oturalim diye:)

boyle sacma sapan asklarim oldu benim hayatim boyunca nedense..adam gibi,dogru durust birisine,kalbimi bir turlu verememisimdir....

guzel bir haftasonu gecirdim.cuma gunku sinirli modumu ativerdim uzerimden.dogum gunu hediyelerimi sectim,dilek listemi verdim sevdiklerime:) cok simarigim di mi???bir arkadasimi gordum,en sevdigim kahvecide en sevdigim kapicinoyu ictim...cok guldum...bugun ise gittim,arkadasimin dogum gunu kekinden yedim bolca,sonra eve geldim,salcali makarna yaptim,yedim ve yine kactim..dogum gunu icecekleri icin,en sevdigim puba...bekledigimden keyifli vakit gecirdim..cok yaramazim,cunku sigara ictim:(  kendine verdigi sozleri tutamayan bir kadinim ben...serince bir aksamdi,hafiften gunes cikti,derin konulara deginirken bizler...3 adet corona icen benim,kafasi hemencek siser..insanlar nasil o kadar cok alkol tuketir de pek etkilenmezler ben anlamam..sanirim ben hicbir zaman alkolu fazlaca kaldiramiyacagim..biraz icince,yatagimi isteyecegim,misil misil uyumak icin....

dilerim guzel bir hafta olsun hepimiz icin...ben mutlu olmak istiyorum,yeni yasimi mutlu karsilamak istiyorum ki,iyi davransin bana...her bir naneyi kafama takmak,moralman bozulmak istemiyorum...daha guclu olmak istiyorum....


iyi olun....

5 comments:

  1. yarisi ince grissiniler, yarisi da nutella kutular cikmis, cok sevdim ben onlari :)

    ReplyDelete
  2. aa nasil yani,hangi marka canim..ben hic gormedim henuz...xxx

    ReplyDelete
  3. Profil fotografini pek sevdim :) 1st Duke of Wellington'un bootlari olduklarini, yani onun meshur ettigini biliyordum, senin icin de su linki buldum:http://www.buzzle.com/articles/the-history-of-wellington-boots.html Dua ederken ismini soyleyebilirsin yani :P
    Simdilerde tam Pimm's zamani degil mi yahu. Soyle yesillikler arasinda, gunesin nadir ciktigi ve isittigi bir gunde, nehir kenarinda...

    ReplyDelete
  4. Adaşcığım yeni yaşın en çok özlediklerini getirsin sana! Çok mutlu ol bu yıl, çok!
    Sevgilerimle...

    ReplyDelete
  5. bercestem cok tatlisin yahu...hemen okuyacagim,ve dularaima ekleyecegim..fotografim evet,cok ozel bir gunden.. o gun pek guzeldim o yuzden,gururla gostereyim dedim:0)

    sibelim benim,hosgeldin..tesekkurler iyi dileklerin icin..operim..

    ReplyDelete