15 July, 2009

yasasin...misafirlerimiz gitti......

evli evine,koylu koyune..gelemem ben oyle cok misafire....hele kalicilarina...bir kac gun fazlasi ile yeter,evimde yanliz olmayi ozlerim,sakinligi,banyonun kapisini acik birakmayi,muzik dinlerken bagira bagira sarki soylemeyi...ahhhh hele yatagimi....cok cok ozlerim....


saka bir yana...sevdigim insanlar...kibar insanlar...arkalarindan genelde toplayan insanlar....kendilerince temiz insanlar...bu arada gelenler,bir anne,17 yasindaki oglu-oyle oglum olsa herhalde ben elimin tersi ile carparim suratine gunde 3 ogun yemek niyetine...bir de 12 yasindaki kizi...leydi ama yasina gore fazla mutsuz gorunuste...soguk cogunlukla...genc yaslarina fazla sey yasamislar belki ama yine de annelerine cekselerdi birazcik daha iyi olurdu kendileri icin....Allah oyle anneye kolaylik versin,ne diim...sabir tasi...

yemek olaylari bir enteresan zaten...fast food agirlikli...cogunlukla disarda yediler..sadece bir gun ben firinda tipik ingiliz kuzu eti yaptim,o kadar...ben de 3 gun boyunca yogurtlu tutmac corbami yedim bayila bayila,soguk soguk....

ziyaretleri sirasinda,kendilerini sadece Greenwich'e goturebildim..ben her gidisimde heyecan yapiyorum sekerim,cocuklardaki suratlari gorseniz korkarsiniz...allahim lutfen bana boyle cocuklar verme...lutfennnnnnnn...benim gibi ota boka heyecanlansin,mutlu olsun cocuklarim....

ben zaten isteydim,kelosh da gecen hafta 3 gun iste idi...cuma'dan beri de yatakta...domuz gribine yakalanmis bizimki...koh koh mutamadiyen oksuruyor...nefes darligi cekiyor,zaten astimi oldugu icin daha da fazla etkilendi sanirim....kilo kaybetti bir hafta bile olmadan...aklim surekli onda,dualarimda,dilerim bir an once kendi haline doner....ben de yakalanmamak icin,kendime iyi bakmaya calisiyorum ama bakalim,gucum nereye kadar dayanicak...vitamindi,suda eriyen paracetemoldu,bol suydu derken,yakalanmamayi umut ediyorum,cunku gercekten,calismak zorundayim....

bugunde isten gelir gelmez,biraz dinlendikten sonra vurdum kendimi temizlige:) dun isten gelirken bir torba dolusu temizlik malzemesi almistim evde yeterince yokmus gibi...dettol sprayler,islak yuzey mendilleri,camasir sulari,sprayler vs...zaten o reyonda saatlerce bakinabilirim....dettolu ve camasir suyunu icat edenin duacisiyim..Allah razi olsun...

Kelosh'la kedileri tiktim oturma odasina...acilsin butun camlar,sokak kapisi...girsin iceri temiz hava,en ruzgarlisindan...supurulsun heryer...dettol mendillerle silinsin yuzeyler..camasirlar yikansin bol lenorlu,bulasiklar yikansin camasir sulu...ohhhh ohhh degmeyin keyfime..sular aktikca,kopukler cogaldikca,benim de iclerim acildi...sukur ettim,mis gibi kokulari icime alirken....

sonra da bol kopuklu banyolar yapilsin,maskeler surulsun yuze...yesil caylar icilsin....mum isiginda oturulsun,birazdan da yatilsin....temiz,taze carsaflarda....

kendime oyle bir duzen, oyle kucuk bir dunya kurmusum ki,ne kadar sevsem de insanlari,bir kac gunlugune ciksam kendi dunyamdan bir tuhaf oluyorum,ozluyorum...arada gelsin insanlar...arada biz gidelim...yeter de artar...evim evim guzel evim.....




9 comments:

  1. vallahi öyle! huysuzluk gibi geliyor bazilarina ama tam da anlattigin gibi düzeninin bozulmasi, maalesef gelen bunu hic hesaba katmiyor (düsünsene ben herhaftasonu cekiyorum bunu)
    kelosha cok gecmis olsun, sen de hem dikkat et, hem de fazla kendini yorma bence, öyle haldir huldur temizlikler fln, ama sonrasina özendim :)

    ReplyDelete
  2. valla ben huysuzum Rahsanim...beni zaten oyle herkes kaldiramaz,sabir lazim kaldirabilene cok...isler duzenli olmayinca salterlerim atiyor,fazla mi mukenmmelliyetciyim bilemiyorum,duzelmeye calisiyorum,ama duzelemiyorum....xxx

    ReplyDelete
  3. ''benim gibi ota boka heyecanlansin,mutlu olsun cocuklarim....''

    Aminnn:)))
    Dipnop;Geçmiş olsun..

    ReplyDelete
  4. Keloshhhhhhhh,

    Canim benim thank you so much for looking after me during my domuz flu ;-) (oink oink)

    But thank you even more for looking after my ignorant, miserable and boring cousins ... I will buy you the biggest present for that ... you are my angel :-)

    Love domuz Kelosh ... oink oink !!!

    ReplyDelete
  5. gercekten domuz gribi olmadi degil mi saka mi bu sibel?benim odum kopuyor bu londrada sokaga cikmak istemiyorum.Dettol ve bezler bende de var ama koruyorlar mi bizi bilmem.

    ReplyDelete
  6. sidikac'cim saol canim benim..senin kilerde mutlu cocuklar olsun dilerim...

    hello my littel piglet,im glad ur well now...love u lots...xxxxxxx

    nec'cim,gercekten domuz gribi oldu kelosh....bir hafta kadar once zaten belirtileri vardi.ama gecen cuma iyice belirdi...nhs sayfasi ve telde suda eriyen parecetemol alsin dedi,ilaclari daha agir hastalar icin sakliyorlarmis,iyice ciddilesene kadar idare etsin dediler,zaten dr da gormek istemedi,vakit kaybi olabilecegi icin,telefonda gogus infeksiyonu dedi...astimi da oldugundan,kelosh bayagi bir agirlasti,nefes alamama,oksuruk vs...yataktan cikamadi,sonra dr a gitti,pzt gunu.o da domuz gribi tamiflu antibiotik verdi.ve daha guclu astim sprayi...cok korkuttu beni kisaca,birde gecen hafta saglikli insanlar da olmeye basladi ya...cok sukur o ilaclardan sonra simdi cok daha iyi,biraz oksuruk kaldi ama ilaclar zaten yrn biticek...iyiki cok su iciyorsun demis dr,daha kotu olabilirmis yANI.o yuzden sende kendine ve minigine dikkat et,en iyisiacik hava yerlerde bulunmak ve toplu tasima araclarindan uzak durmak bir sure sanirim...bir arkadasimin kuzeni de olmus,cok yakin artik bu nezle...kendine iyi bak..xx

    ReplyDelete
  7. selam bizde size geliyoduk tam bi kac gunlugune sibel yazini okuduk vazgectik:)
    gercekten bu flu normal bisey mi yani boyle tehlike filan degil mi? valla turkiye ye gidip gelirken baygi bi tedirgindim ben.tr girisinde saglik bakanliginin emri ile form doldurduk yoksa ucaktan indirilmeyecegiiz soyledi. termal kamerlardan filan gecmisiz haberimiz yok .annem zaten cok paranoyak ve turkiyede haberlerde surekli bu haber ingilterede cok kotu filan diye bahsedip durdukca annem nerdeyse gelmemize izin vermyecekti.
    kelosha gecmis olsun.

    ReplyDelete
  8. arkadaşım sana inanamıyorum eskiden sen misafir severdin noldu sana böyle
    valla yazının başlığı beni çok şaşaırttı

    ReplyDelete
  9. SBN'cum evet bir haftada o kadar yayildi ki,inanamazsin haritayi gordukde haberlerde....geldi gecti iste...demek o kadar dikkat ettiler havaalaninda...ingliz ogrencilerden biri kenyaya da tasimis diyordu gazete..ne diim,hayirlisi olsun hepimizin hakkinda....xx

    sevgili kanki'cim,o cocugu gorseydin,sende omurluk misafirden sogurdun...ayrica kucuk evde 4 kediyle,calisirken,evde hasta varken bence dayanilmasi zor oluyor misafirin....ne kadar sevilselerde....hem ben gencken ne kadar misafir agirladim ki bileyim,gelen giderdi,annemiz bakardi gelene...galiba zaten bende cok degistim,eski sabrim ve sekerligim kalmadi....xxx

    ReplyDelete