11 November, 2009

super kadin olmak....

nereye baksam super kadinlarla cevrili etrafim...is yerinde,blog dunyasinda...anneler,calisan anneler,hala cocugunun oglen yemegini sabahin korunde hazirlayan anneler..kocasiyla hala sevgili olan kadinlar,diger taraftan annesine yetisen,arkadaslarina yetisen kadinlar...sex hayatlari hala aktif kadinlar...hobilerinden vazgecmeyen,kitabindan eksik olmayan kadinlar...

bakiniyorum,ozeniyorum ne guzel..nasil yetisiliyor diye..hele ki annelere imreniyorum..guclerine,sabirlarina,enerjilerine hayran kaliyorum...benim annemin hayati mesela,yemek yapmak ve temizlik yapmakti,tabiiki bize ve kocasina bakabildigi kadar iyi bakmak.hayatta bilmem ki bize kitap okumus canim benim,ama okumayi sokturene kadar da az yorulmamisti ...simdiki anneler harika...cocukla cocuk,is yerinde is kadini..super demekle haksizmiyim ben simdiki zaman kadinlarina...

kendime gelince,herseye yetismeye calisiyorum,ama yetisemiyorum...hani calisiyorum,evime bakmaya calisiyorum,10 gun icin yogaya katiliyorum,hangi dersi daha cok sevicem diye..orgumu bitirmeye calisiyorum,kitabimi okumaya,blogumu yapmaya,gece iyi uyumaya calisiyorum,ama beceremiyorummmmmmm.!!!!!!!!!!!

birini yapsam diger taraf eksik kaliyor,ya da hepsini ayni zamanda yapicam diye kendimi iyice geriyorum,canim sIkIlIyor...

biraz sosyallessem,insan icine ciksam,evimi,kedilerimi ozluyorum,yanliz kalmayi ozluyorum....

yemek pisirmiyorum ne zamandir mesela,kizarmis ekmek yiyelim,hafif olsun:)yoga oncesi cok yememek lazim ya...

ne bilim,ben mi beceremiyorum acaba... birinin roportajinda duymustum,Allah tasiyabilene basariyi verir diye, sunucu hintliydi...

belki ben kaldiramiyorum basariyi,belki o yuzden dukkanim olmamistir..bilemiyorum ki,hayatta herseyin bir sebebi var nede olsa...

boyle iste,bu aralar en cok Daniel Merriweather'i dinliyorum,cok severekten..Bir de Michael Buble'm var ama sanki Daniel'in albumunu daha cok sevdim gibi..Belki biri bana bir supriz yapar,da beni MB'in konserine goturur mayis'ta:)

sizi tum pozitifliklerle basbasa birakiyorum,ne kadar yetisemiyorum cart curt diye kendime kizsam da,aslinda ben de biraz super kadinim...hepimiz gibi...sevgiyle kalin...

5 comments:

  1. canım tabiki sende süper bir kadınsın,
    önemli olan bence elinden gelenin en iyisini yapmak,
    ayrıca psikoglar süper kadın olmaya çalışmayın,yorulur ve çabuk bıkarsınız diyorlar,bence sana dışardan öyle geliyor,herşey mükemmel olmuyor,sen süper bir kadınsın çünkü hayatta kalıcı şeyler yapmak için uğraşıyor ve dolu dolu yaşıyorsun...
    mucks selda:)

    ReplyDelete
  2. 4 kediyle başa çıkmak başlı başına marifet bence ben birine cesaret edemiyorum süper kadın :)

    ReplyDelete
  3. zaman zaman insan hiç birşeye yetişemiyormuş hiç bir sosyal faaliyet yada kendi için bir şey yapamıyormuş sanar ama eminim bir çok şeyi bir arada yapıyorsundur belki de sana öyle geliyordur ;)

    ReplyDelete
  4. Düşüncelerinin hepsine katılıyorum, nasıl herşeye yetibiliyorlar bilmiyorum. Takdir ediyorum ama bir yandan da o kadar hırplamaya değer mi kendimi diye de düşünüyorum. Belki de henzü anne olmadığım için bu ikilem. Sevgiler

    ReplyDelete
  5. Canim kardesim hosgeldin...dogru soylemis psikologlar,gercekten yorucu oluyormus...

    Lady'cim,4 kedim gercekten bayiyor bazen ne yalan soyliim,ama bize ihtiyaclari varken birakamazdim son gelen ucunu,kizsam da verdikleri enerji iyi geliyor ne yalan soyliim...

    Selam Ceyda,dogru soyluyorsun,arada ben hic birsey beceremiyormusum gibi kendi kendimi yiyorum,sonra geri donup bakinca,aferin diyorum kendi kendime...

    Burcu,selam...bazen dusunuyorum da belki hepsine onlar da ayni anda yetisemiyorlardir..nasil ben bir aksam birsey yapip,yemek yapamiyorsam..bilmem,anne olunca goruruz artik.sevgiler..

    ReplyDelete