29 March, 2010


sunny side up....:)


Paulo Nutini'nin son albumunun adi...ne guzel di mi,gunesli taraf yukari diyor:)

icinde mutluluk iceren melodiler,sozler var..hani kipir kipir eder ya insani bazi muzikler ondan...johnny cash'lik var sanki biraz icinde..bolca guitar,mizika..

hani tam da baharlik bir album..gunesli bir gunde tum camlari acip da,sesini yukseltip cd calarin,enerjisini komsulara yaymak isteyeceginiz bir album..keyiflik...

en cok hangi sarkiyi mi sevdim..10.sarkiyi..kendi mutluluk ve moral sarkilarimdan birisi ilan ettim...sarkinin adi simple things...basit seyler....

if you love the life you live,then you'll get more done
be more inclined to take the reins than turn away and run
it's very rare it seems to get a lifetime guarantee,
so i suppose self satisfaction be the key
my father is a wealthy,self made man
but his wealth doesn't consist of riches or acres of land
instead he has a family who are his biggest fans
that's something that i hope to have so i'll cherish the simple things
the easy took for granted things
like going round my mum's house for my tea
and argue with my sister
only god knows how i missed her
its the simple things that mean the most to me.....


boyle iste..basit seylerin kiymetini bilmekten bahsediyor bu sozler..annenin evine caya gitmek,kiz kardesi ile kavga etmek gibi..hayattaki zenginligin arsa olcumu ile yapilmadigini,ailenin kazandirdigi zenginlikten bahsediyor...

ruhumu pasini silmistir keloshumun hediyesi bu cd..kendime gelmisimdir birazcik... hatta mutfagini sel basmis bir kadin icin fazla moralim yerinde bile diyebilirim...

kendinize iyi bakin,kucuk seyleri hafife almayin,ne kadar buyuk farklilarlar yaratiyorlar insan yasadikca anliyor..ben cogu zaman unutuyorum,neyseki boyle sarkilar var da,hatirlatiyorlar:)

2 comments:

  1. hemen fizy'den dinledim simple things'i, sözlerini burdan takip ederek.. bir gülümseme yayıldı yüzüme, bu yüzden de seni seviyorum :)

    ReplyDelete
  2. :)aynen bana da oyle oldu hemen paylasmak istedim rahsanim,iyi etmisim...sen bu sarkiyi bol bol hariboya dinlet bence:)bende seni seviyorum kusum,sarilirim...

    ReplyDelete