24 May, 2010


amele yanikligi sezonu acilmistir....


son iki bucuk gundur kedilerim gibiyim..mayisik...yayilmis..gunese bulabildigi her tarafini donen...dolayisiyla sekil sekil yanan...

biraz da merly streep gibiyim,agaclar arkasinda gizliden gizliden maruvana icip,sonradan bir hos olup,ancak siritan...kikirdayan...olur olmadik seylerde nice guzellikler gorup de sevgi kelebegi ya da polyanna'ya donusen...agaclardan dusen yapraklari,pirlanta gibi goren ben varim su iki bucuk gunde nedense...hatta oyleki,su son iki gunu hayatimin en keyifli gunler listesine bile alabilirim:)


cok ozlemisiz de ondan ben bu kadar sevinmisim...cok uzun bir kisti sanki..hos yarindan itibaren yine serinliyormus buralar...









cok uzun bir yuruyus yaptik ablamla bugun,nehrin kiyisindan,Tower Otel'in arkasinda kalan bir nevi tekne limanina goturdu beni...cok sevdim ben orayi,yine gitmek istiyorum...siz de gitmek istersiniz belki diye cektim bu fotograflari....yemek yerine bunlarla idare edermisiniz birazcik lutfen..sicak olunca yemek yapasim da gelmiyor benim pek....atistirmayla geciyor aksam uzerleri...

nice sendromsuz pazar ertesiler diliyorum....icimizde hep olsun gunesler...

5 comments:

  1. suya yansıyan kareleri çok beğendim :)

    ReplyDelete
  2. Merhaba!bloguma yaptığınız ziyaret için teşekkür ederim.
    Güzel dostluklara inşallah.
    Resimler çok güzel.Ellerne sağlık.

    ReplyDelete
  3. ceyda'cim senin gibi fotografci'nin yansimalarimi begenesi,beni onurlandirir..tesekkurler canim,arada gel not ver olur mu:)

    sansli'cim zevkti:)

    ReplyDelete
  4. sibelll..
    ben st. catherine's dock'a bayılırım:)) orada harika bir gece geçirmişliğim var mesela. özellikle de Dickens Inn'de:)

    ReplyDelete
  5. bende harika bir gun gecirdim,o puba da gidesim var cok yakin zamanda;)

    ReplyDelete