09 October, 2010

Roof 99


yer:Roof 99,zaman:gecen cmt,eslik eden:Figs

Suraya oturup da yazana kadar o kadar cok sey geciyor ki kafamdan,oturunca kaciyor periler kafamdan nedense..O yuzden sessizceyim bu aralar...halbuki cogu zaman icimden fiskirir kelimeler...

Gordugunuz fotograflar,Roof99'da cekildi iphone'la...tiyatroya giderken koca kamerami tasiyasim yoktu tabii ki.gece kulubu,restoran..restorana gidilmeden yer ayirtilmaliymis..cok vejeteryan canlisi bir menusu yokmus..fiyatlari fena degilmis dedi figs..kimine gore hani bir kerecik tecrube edilip,gittim diyilebilicek bir yermis.

6.kata cikiyorsunuz ve bakiyorsunuz ki o yukseklikte sizi yesillikler karsiliyor..oldukca sakin..kimisi bizim gibi sadece bahceyi gormeye gidiyor.

hani amerikan filmlerinde kimi evler vardir ya,catilarini bahceye ceviren,sehrin yogunluk ve pisligine ragmen orada sukunet icinde keyif yapan,oyle bir yer iste...

bana gore,gunduz,bu bahce,bizim gibi ziyarete gelen insanlari dusunerek,cok guzel cay bahcesine cevirilebilirdi:)hani tam ingiliz usulu caydanliklar icinde earlgrey,yanina scone falan servis edilebilicek bir keyif alani olabilirdi bombos birakilinacagina...herkes gece kulubunu,ya da asortik restoranlari sevmek zorunda degil sonucta degil mi?hos,eminim isletmecilerin de vardir kendilerince yapmama sebebi,sonucta ekstra masraf degil mi,ya da sadece kulup ve restoran olarak bilinmek istiyorlar...


gerci ust fotografa bakinca,yaz kis, caybahcesinin,super olucagi kanisindayim hala...

Bunun disinda,benden haberlere gelince,gunlerin nasil gectigini anlayamiyorum cogu insan gibi..gectigimiz hafta cok yorgundum ben nedense,oyleki uyuya kalmisim bu sabah ve yogayi kacirmisim,bu benim yapicagim birsey degildir halbuki,aklim,kalbim istese demek ki vucut izin vermezmis...

sabah, alisverisimi yaptim,bir dolu sebze aldim,her gune bir yemek yapacagim,veganlara uygun olucak:)ben bu hafta vegan olmak nasil birsey,gormek istiyorum,sadece merakimdan..

camasir yikiyorum,bitmiyor bir turlu.sanki 6 kisilik bir aileyiz..tabii 6 kisilik bir aileyiz de,4umuz kedi:0) onlarin camasiri yok ki...asilanin kurumasi da,en az 3 gun suruyor ve ben camasir daginikligina sinir oluyorum..

yakinda tadilata giricek banyo ve mutfak icin,esya,ivir zivir bakiyorum,pek bir heyecanliyim yeni ivir zivirlarim icin:)gozumde canlandiriyorum nasil olmali,olucak diye...

bir de annemin gecen subat ayinda yikamis oldugu,teyzemin ordugu beyaz atkiyi takiyorum ne zamandir..kisliklari catida saklariz biz,gecenlerde indirdim,o zamandan beri boynumda ve halaa mis gibi kokuyor,yumosh yumosh..hep demisimdir zaten annem gibi kimse camasir yikayamaz diye.1 sene de gecse uzerinden,catida saklansa,yine mis gibi kokar.yazlikta tum siteye yayilirdi kokusu.sanirim camasir yumusaticilarini sadece camasirlari degil ruhlari da yumusatsinlar diye yapiyorlar ne dersiniz..oyle guzel ki,mis gibi kokan birseye sarilmak...mutluluk iste..

ve bendeki, bence,bugunlerdeki en buyuk degisiklik,facebook ve altina,altin rengine!!! sempati duymam..ya yaslaniyorum,ya bunalimdayim bilemiyorum:) zira,bilenler bilir,ikisinden de nefret ederdim..hos buyuk bir fan oldum sanilmasin,hersey dojasinda olmali,az ve oz,ozellikle altin ve facebook,farmwille falan filan oyniycak kadar sevgim yok,yada yepyeni,sapsari altin takicak halim,vintage olsun altinlar mumkunse gercek olmasalar bile..zaten birileri hediye etmese sanmiyorum ki,sarili takilara cok yer ya da para vereyim koleksiyonumda..sadece bundan boyle fb icin ya da altin icin ayyy-iiiyyy demiyecegim:)

boyle iste,yarin thorpe parka gidiyoruz biz,kalabalik halinde:( ciglik ata ata tum stresimden,gerginligimden kurtulmayi ve kizlarla cok ama cokkkkk gulmeyi umuyorum...

harika bir hafta gecirin dilerim...

2 comments:

  1. böyle dolu dolu yazınca tadı çıkıyor işte bu blogların :)

    mekan hakikaten güzelmiş efendim. manzara filan gerçekten de görülesi bir yer...

    şu son satırdaki thorpe park olayına biraz takıldım ben :) macerayı her yerde arıyan ben buna da hemen dikkat etti tabiki de.. :) umarım hekikaten güzel geçer. eğlenirsin..

    son olarak Ahmet Ümit'i bitirdin mi dicektim? ben okuyalı baya oldu da merak ediyorum insanların yorumlarını?? bu arada ben katilin kim olduğunu hakikaten en başlarda çözmüştüm :p

    ReplyDelete
  2. Selam Hayalci,ben sana cevap yazali cok oldu ama gitmemis bak:( kitabi bitirmedim henuz,ama soyle bir baktim sonuna her zamanki gibi,soktayim:)

    ReplyDelete