25 December, 2010


each day is Xmas day,u make me feel this way....


Bir Noel'i daha gecirmis bulunmaktayiz...Gelmeden once,heyecanla bekliyorum,planlar yapiyorum,gelmek uzere iken geriliyorum,bittiginde seviniyorum,hatta gelecek yil icin dusunmeye bile basliyorum:)


Noel'i,benim icin bile ozel yapan ozel insanlarin varligina sukurler olsun...Noel degil aslinda benim kutladigim,yasam,hayat...Isiklar,susler,vermeler,verilmeler hep hayati kutladigim icin,hayattan bir yil daha ruhuma kattigim icin...Sevinci,uzuntusu,heyecani,donuklugu ile ruhumuza katilan yeni yil...

Guzeldi benim yilim,cok sukur,daha iyi olabilirdi bile dedirtmiyor bana...Perimin aramiza yilin ilk gunleri ile katilmasindan belliydi bereketli,ugurlu bir yil olacagi...

Yeni mutfagim,yeni isim oldu bu yilda...Sanki hayatimda yeterince muhtesem kadin yokmus gibi,yenileri katildi,neredeyse 50 yasinda benim yeni kankim ve benim patronum.Ilham veren kadin bana,herseyin mumkun olucagini neredeyse bana her gun asilayan insan,beraber cok guldugum insan,insan gibi insan,nadir bulunan bir Ingiliz:).Ayricaligima bakarmisiniz,kac kisi isinde hem dost,hem is arkadasi,hem de patronu ile...


Kahvaltida,kahvalti muffini vardi,muffin gibi gozukmeyen muffin,muffinin kabarmamisi...Ben yapmadim tabii ki,henuz listemde degil boyle birsey...Ama icindeki benden,mantarli,tereyagli yumurta,bol taze cekilmis karabiberli...


Soframiz,oyle cok ozel degildi,en sadesinden,bir nevi her zamanki gibiydi,hani pisiresim geldigindeki hali iste:)Bolca sebze,karides kokteyli ve firinda levrek...Yanina bir kadeh Chardonnay...Sonrasinda browni,dondurmali olucak tabaklarimizda...

Bir adet dondurma makinem,bir adet de cikulata selalem var:)Patronuma surekli derdim ki,surda bir nutella ya da herhangi bir cikulata selalesi olsa,gelip gecerken ekmegimizi,meyvemizi bansak,ya da Ferrero Rocher agaci olsa kahve makinesi yaninda,surekli buyuyen,cikulatasiz kalmayan:) Kadincagiz bikti da cenemden, aliverdi sanirim<3

Bunun disinda,bir an once izlemek istedigim DVD'lerim ve okumak icin can attigim iki kitabim var.

Kendinize iyi bakin,harika bir haftasonu gecirin dilerim.


5 comments:

  1. ben de istiyorum o kahvaltı muffininden kaldı mı:)

    ReplyDelete
  2. herşey gönlünce olsun. hep mutlu ve umutlu ol. sevgiler...

    ReplyDelete
  3. saglıklı mutlu niceee yıllaraaaa:) hediye paketlerine bayıldım çok şeker görünüyolar:)

    ReplyDelete
  4. benim yılımda güzeldi...hala güzel gidiyor...seninde sonuna kadar güzel gitsin ;)

    ReplyDelete
  5. dostlar,hepimize harika yillar olsun...

    ReplyDelete