19 July, 2011


Yaz mi,sonbahar mi bugunler?

Hergun gri,her gun yagmur.Aksam uzeri battaniye alti,tv karsisi ya da kitap onu.Yanmadan keyif zamani anliyacaginiz.Hic sikayetim yok.Hele ki calisirken,sicak hic cekilmiyor.


Insanin karsisindaki 16 yasina girince,ne kadar buyudugunu bir kere daha hissediyor,hele ki o gunleri adam akilli hatirlamayinca.O kadar uzak geliyor ki o gunler.En cok yazlarini ozluyorum o gunlerin ben hatirladigim kadari ile.Yazlik muhabbetlerini,denizi,sezonluk ama omurluk arkadaslarimi.

Havuc salatasina creme freiche de cok yakisiyor,soyliyeyim.


Saclarimi ilk kez kivircik gordum o gun,neredeyse belime gelen saclar,kulaklarima cikti.Kucuk bir cocukla resim yapmak ne guzelmis unutmusum.Hem ben en cok cilek ve balik cizmeyi severim.

Boyle bugunler,sakin,cok hareketli,heyecanli degil.Aslinda pek umutlu,pek beklemeli.Isten ayrilicak olan ben degilim sanki,uzerimde hic bir gerginlik,korku yok.Sanirim kendi dukkanim olana kadar,huzursuz bir ruh olarak dolanicam ortalarda ben.Gittigim her yer belirli bir sure sonra gozume,en cok da kalbime batiyor olucak.Acele karar vermeme,inatciligima kiziyorum bazen ama beni hic hayal kirikligina ugratmadi bu duygular hicbir zaman.Ne olucak bilmiyorum,senelerdir ettigim duadan vazgecmedim,hergun hergun tekrarlamaktan yorgun dusuyorum bazen ama vazgecmek isime gelmiyor hic.

Hayirlisini diliyorum hepimiz icin.

Mutlu bir hafta ortasi olsun.


2 comments:

  1. İşini mı değiştiriyorsun kankiiii

    ReplyDelete
  2. Evettt,bizimkilerin haberi yok.daha is bakmaya baslamadim bile AMA ufukta Birsey var,xxx

    ReplyDelete