17 September, 2011



Olur da Londra'ya yolunuz duserse bu Eylul'de...


Salinin sokaklarda en uyusuk sekilde,uzerinize bir sal almayi unutmayin,serindir aksam ustleri...


Gozunuzu dort acin,zira yuz bin defa da gitseniz Carnaby Street'e,yine karsiniza cikicaktir sizi sasirtan,gulduren birseyler...





Londra,butun insanligi yansitir,pisligi ve tum guzelligi ile,karmasikligi,renkliligi ile,o yuzden iyice bakin heryere,her seferinde ayni da olsa,baska gorursunuz cunku...



Trafalgar Meyda'ninda ki o kalabalik gununuze ayri bir canlilik katicaktir eminim,ne kadar yetenekli insanlar vardir ortalarda diye dusundurur orasi.Zaten dunyanin en yetenekli artistlerini barindirmaz mi National Gallery?




Arada kafanizi yukarilara kaldirin,birseyler size hayatin anlamini hatirlatip,icinizi pozitiflikle doldurabilir,yukarida goruldugu gibi.


"minute gone never comes back again,take heed and  and see ye nothing do in vain"-giden dakika bir daha asla geri  gelmez,dikkat et ve kibirle hicbirsey yapma!!!



Masala Zone'da yemek yiyin,en guzelinden,mis kokulu Hint yemegi.


Burdan ivir zivir alin evinize,ama ne olur Cath Kitson'dan uzak durun.


Buraya da girin,ozellikle cocugunuz varsa.Haritalar,fotograflar,her yas icin oldukca egitici bir yer.Biz gittigimizde fotograflar Abu Dabi'ye aitti,hele bir portre,bir cift goz beni aldi goturdu.


Londra'm beni hep heyecanladirir.Belki o yuzdendir beni 10 sene once ruyama girip de cagirmasi.Bu sehirde dogmadim belki ama bu sehirde yasadim-ben oldum-yasadigimi hissettim ben.O yuzden,herseyine,tum yorgunluguna,verdigi ozlemlere karsi minnettarim kendisine ben.


Yas'lanmak guzel bu sehirde...Buyumek sehirle beraber,keyifli...


Her seferinde burali oldugumu hissedip de icimdeki yeni yer gormus,kesfetmis turist heyecanini yaratan sehir burasi.


O yuzden,keyfini surun bu sehrin geldiginizde,ben hala sevilmiycek yerini bulamadim,sevmedim diyeni anlayamadim.


Mutlu Pazarlar olsun.

11 comments:

  1. Ekim'de gelme ihtimalimiz var Londra'ya.. hatta eşim yarın sabah yine orda olacak yani hayırlısıyla inşaallah..

    Ama şu bir gerçek ki bazı şehirler var ki sanki tamamlar bizi. büyürüz, gelişiriz o şehirle beraber. Benim için İstanbul böyledir.

    ReplyDelete
  2. Hosgeldin Deli Anne,ne guel bir zamanda geliyorsunuz,parklar oyle guzelki Ekim'de:) Londra=Istanbul benim icin.Ikisi de ayni,ikisi de cok farkli.o YUZDEN kendimi cok ayricalikli gorurum ben,iki guzel yerden beslendigim icin:) kalbin yarisi burda,yarisi orda nede olsa.

    ReplyDelete
  3. Yasamak icin degil ama gezmek icin cok guzel Londra. Ama ailem, arkadaslarim, hayatim Istanbul'da iken oralarda olmak cok zordu benim icin! Bir de yasanacak yeri var, yasanmayacak yeri var, her sehrin oldugu gibi...
    Deli Annem, senin blogda ses edemiyorum(edersem posta kutum doluyor :P), buradan sesleneyim :) Iki bahari da cok guzeldir Ingiltere'nin. Agaclarin renklerine inanamayacaksin :) Natural History Museum, Science Museum ve V&A museum 3lusu ayni yerdedir, onlari gezmek senin bilim Selim'e super gelecektir :) Sen bize mail at, nereleri gezerbilirsin biz soyleyelim :) Bir de firsatin olursa Cambridge'e de ugra derim. Orada olsaydim, sana ben bizzat gezdirirdim!

    ReplyDelete
  4. Dilek'cim benim icin Londra hep yasanicak yer oldu,Istanbul'da oyle.kUCUK yerelri seviyorum ama tatil icin:) Zaten bahce olunca,insan bir nevi koyde yasadigini saniyor,sehir merkezinde oturmayinca,bizim icin oyle en azindan.

    Science museum'i hic sevmiyorum,zaten oldum olasi science'i da sevmemisimdir :)

    ReplyDelete
  5. Her seferinde burali oldugumu hissedip de icimdeki yeni yer gormus,kesfetmis turist heyecanini yaratan sehir burasi...

    bende İstanbul için aynı şeyleri düşünürüm hep..

    ReplyDelete
  6. Sibel'im, belli degil mi tercihlerimiz zaten yasadigimiz sehirlerden :) Ben Istanbul demisim, sen Londra demissin. Gezmek icin de bir digeri :)
    Science Museum, sanati sevene s1k1ci gelecektir dogru... Ama sozettigimiz Bilim Selim :)

    ReplyDelete
  7. Asli'cim aynen,Istanbul da yapar beni boyle,hele en cok Emirgan,hala salak gibi heyecanlanirim oraya gidince:)

    Dilek'com kesinlikle.bende ne zaman dinazorlu birseyler gorsem aklima geliyor kucuk SELIM.:)

    ReplyDelete
  8. Acaba beni de bağrına basmaya hazır mıdır bu şehir? diye düşünmeden edemedim. Beni İstanbul kadar coşkuyla sarmalayacak bir şehir bulduğumu hissettiğim an varacağım ben ona, biliyorum;) kim bilir belki de mutfaktan sonra şehirler de kesişir;)

    ReplyDelete
  9. Zero'm neden olmasin,bence harika olur..Belki sana guzel bir restorant buluruz buralarda,beni de yanina su sefi olarak alirsin he:) hayali bile super,yuzume kocaman gulumseme konduran:)

    ReplyDelete
  10. akşam akşam blogunuza rastlamam hiiç iyi olmadı vicudum acısından ama gözüm gönlüm açıldııı o ayrıı (:

    ReplyDelete
  11. Yasemen'cim tesekkurler ugradigin icin.ayni seyleri bende senin blogun icin soylemek isterim,zira taki takintili biri olarak oldukca bastan cikaricilar:)

    ReplyDelete