10 December, 2011

Pirana degil,gokkusaginin alabaligi bu


Somon gibi,tatli su ve tuzlu arasinda gidip gelen,ici somon renginde,yagli,hos bir balikti en son denedigimiz,ilk once ablam sayesinde tanistigim,sonra evimde de zevkle pisirdigim.Oyle seviyorum ki buzlukta balik olmasini,yogun is gunu sonrasi hayatimi kolaylastirmasini.

Firina veriyorum,biraz limon,biraz yag,keyfime gore sogan arada.Belki biraz rezene,biraz defne yapragi uzerine serpmelik.




Son zamanlarda cok calisiyorum ben,o yuzdendir blogumdan uzak kalisim.Aslinda hergun aklimda anlatmak istediklerim ama,ekran basina gelince kaciyor ilham perilerim.

Periler kacmadan anlatmak istediklerim;

Mesela,Madama Butterfly ilk canli canli izledigim opera.Cok acikli hikayesi.Biraz depresiv muzigi.Bundan sonraki izlemek istedigim opera Carmen kismet olursa.Bilmem kac tane opera izlesem,ben muzikalci kalicam sanirim,opera dinliyceksem,temizlik yaparken arka planda olmasini tercih ediyorum.Arada Maria Callas iyi geliyor sanki.


Is yerimizce geleneksellesen noel pantomuzu da gerceklestirdik gecen hafta,Snow White and The Seven Puffs,patronumun arkadasi aktorlerden birisi,her seferinde cokkkk guluyoruz,en onde oturdugumuz icin bize takiliyorlar en cok.Bu sefer bana ve arkadasimin sevgilisine  daha cok taktilar ve bizi cok eglendirdiler.

Yine gecen hafta gittigimiz hayir konseri ise Jingle Bell Ball,Capital FM'in duzenledigi,ihtiyacta olan cocuklar ve gencler icin.Boyle bir sebepten,bir dolu sanatciyi izlemek keyifli acikcasi,bir tasla bilmem kac sarkici.Rihanna'yi iple cekiyorduk acikcasi,ama bizi hayal kirikligina ugratti.Sanirim Rihanna'nin bu seferki Londra ayagi pek sevilmedi cunku onceki haftaki konserinde de fazlasi ile yuhlanmis,sahneye hem gec ciktigindan,hemde sadece popo sallayip,video destekli sarki soylemeye calistigindan.Zira bu hayir konseri sayesinde pek sevdigim Rihanna gozumden dustu:( Zaten artik kirmizi sacli da degil!!

Okumakta oldugum kitap,Elif.Cok seviyorum Paulo Coelho'yu ben.Bu kitap beni kendine oyle bagladi ki,bu kadar yavas okuyabildigim icin beni utandiriyor acikcasi.Altini cizdigim nice cumle var,biliyorum aklimda kalicak kimisi,ama  unuttuklarimin hangi kitapta ve nerde olucagini hatirlaticak bana gozlerim,aklim;,kitapligimin tozunu alirken,altini cizdiklerimi bulup yeniden okuyacagim bir sure  sonra.


Yilbasi susleri dolu her taraf ama bizde tik yok simdilik,gecici bir sureligine daginiklik icinde yasadigimizdan,minik capli tadilatimizdan dolayi.Bittiginde kuracagiz agacimizi,her yil yeni eklenen yilbasi agaci susu alindi bile aylar oncesinden Harrods'dan.

Bu kadar son havadisler.

Yilin son ayi,super gecsin dilerim.


2 comments:

  1. Balik pek cazip gorundu gozume. Eline saglik :) Ingilizce adi neymis arkadasin?

    O kadar yil yasadim da bir tiyatro'ya bile gidemedim ya Londra'da ona yanarim :(

    ReplyDelete
  2. Selam Berceste'm.Ingilizce adi rainbow trout:)

    Klasik tiyatroya bende henuz gitmedim,mayis ayina bir planim var.Ama gorulmesi gereken muzikallerin cogunu gordum,mutluyum o yuzden.Bir dolu yapilicak sey var,yetismesi zor bazen.Insanlah bir dahaki gelisine gidersin.Hayat boyle seylerle daha bir cekilesi sanki.

    ReplyDelete