03 July, 2012

Bir mutfak felaketi daha:) pirinc koftesi ve ilk Borulcem

Aslinda felaket demeye yuregim el vermiyor:) Doyduk,cok sukur,planlandigi gibi olmasa da,cope atmadim,kurtardim, bi de yaparken dinlenmis oldum sanki:)

Pirinc koftesi yaptim Ben bu aksam:) vejeteryan...

Amacim,sadece pirinci haslayip ,pirinc salatasi yapmakti bir nevi,hayatimda ilk kez borulce ayiklarken,birakiverdim kaynasin diye,ne cabuk pisermis basmati pirinci megerse:) Lapa olmus.

Karidesin yanina,borulcenin yanina sartti sanki,atamadim,icine nar eksisi,zeytinyagi,baharat,acili SOS kattim,karistirdim,iki kasik yardimi ile,ki bu isleme quinnelle denir,bu sekli verip,lapami kurtardim:)

Beyaz tabaktaki is yerine gidicek,borulcemle beraber.

Borulcem,salata sadece,zeytinyagi,limon ve az sarimsaktan olusan:)

Karidesim de,zeytinyagi,sirke ve piri piri dedikleri aci baharat ile kavrulanindan.

Con sevdik bu yemegi biz,hos bir ani ve tecrube oldu Benim icin,o yuzden Cileksuyu'ma yazmadan edemedim:)

Sevgiyle kalin,guzel
Bir hafta ortasi Olsun.

Londra,yagmura ve grilige teslim :(

No comments:

Post a Comment