24 October, 2012

Kavanoz cilgini bildiriyor:)



Anasina bak kizini al derler ya,aynen annemin kopyasiyim aslinda bazi konularda.Benim annemin kavanoz,konteyner cilginligi vardir.Oyle  bitmis yogurtlarin,dondurmalarin plastik kaplarini saklamaz,kullanmaz.Herseyin duzenli bir yeri vardir,sekline gore kutusu,kavanozu vs.

Iste ben bu konuda da anneme benziyorum artik.Zaten mutfak esyalarinin bilumum her cinsine hayran olan ben,recel,tursu sevdasi derken,kavanozlara da ayri bir askla bakiyorum artik.



Birsey aliyorsam eger,kavanoz sekline gore almaya calisiyorum:) Eger ki benden aci sos,recel isteyen insanlar varsa,once kavanoz versinler diye de utanmadan talepte bulunuyorum.

En son yazida gorduklerinizin hepsi,toplama kavanozlardi mesela. Fena degilmis degil mi koleksiyonum?

Hele Cumartesi,recel kavanozumdan kalan minicikleri gorseniz,hayran kalirsiniz sanirim:)



Kapaklari tipsiz olanlari suslemek icin de ilk kumas alisverisimi yaptim gecen Pers.gunu pazardan.Bayildim.Babaannem gorse gurur duyardi,hala gozumun onune gelir ara ara dikis makinesi basinda,pencere onunde,halamlara ceyiz hazirlamasi ve benim barbilerime puskullu tisortler dikmem. Cok guzeldi benim cocuklugum cok.

Kumaslarimin metresi £1 idi,kurdelem de 3m,£1.Bana super uygun geldi.Ve super cesitler vardi,tabii cinsine gore degisiyor sanirim fiyatlari. Kart kagitlarim,1 paket 99 kurus,etiketlerimi astigim ip(mi denir ona) 99 kurus,zig-zagli makasim amazon'dan,£12.50 civarinda idi:)

Belki merak edenler olur diye anlatmak istedim.

Dikis dikmeden,kese bice yaptigim bu kapak elbiselerini cok sevdim ve yaparken de cok mutlu oldum.Hatta oyle ki,ilham geldi ve IG'da soyle yazdim: "the more i create,the happier i get..spread and share the love and creativity to raise positivity",tamamen bana ait,icimden gelerek,(kopyalayan kime ait oldugunu belirtsin lutfedip bir zahmet).


Ureten,hobi sahibi insanlarin mutsuz olucagini dusunemiyorum,en azindan olsalar bile o mutsuzluktan bir sekilde cikiyorlar sanirim,ben oyleyim en azindan,yrm saat hickira hickira aglayip,arkasindan kahkahalar atabilirim.

Yeni yil hediyesi kendime minicik,en ucuzundan bir dikis makinesi ismarlayacagim.En basitinden birseyler dikmek icin.Bir de degisik ornek ormeyi ogrenecegim Ocak ayinda annecigimden,bolca yastik orebilmek icin:)

Sevdiklerinizle mutlu bir bayram diliyorum,en keyiflisinden guzel bir tatil.Hos kalin.

4 comments:

  1. Sibel super gorunuyorlar bayildim!!xx

    ReplyDelete
  2. SBN'cum cok saol.

    Gulcan,cok tesekkurler,size de iyi bayramlar,sevdiklerinizle:)

    ReplyDelete
  3. BEN GELDİM.
    Önceden beri takipteyim üyenizim
    bu güzel kavonozlara bayıldım.
    ELLERİNİZE SAĞLIK BEKLERİM.

    ReplyDelete