07 November, 2012

Hunteress Kullananlar!!!


Bu yaziyi yazmak boynumun borcudur size.

Neredeyse 5 sene oldu ben cizmelerimi alali,cok zor sartlar altinda calisip da ekstradan kazandigim parayi,bu memlekette yasayip da illa sahip olmak zorunda hissettigim bu botlara yatirdim,ille de siyah aldim ki,cok uzun yillar kullanayim,kislik,sonbaharlik kiyafetlerime uyum saglasin,yoksa kirmizi ne de guzel siritiyordu ekrandan.

Zevkle ve cok rahat kullandim ama gecen sene,karda giydikten sonra ustteki fotografta gordugunuz lekeler cikti.Dogal bir madde olan kaucukdan yapildigi icin bu lekelerin olusmasi normalmis dedi web sayfasi.Ok dedim,Lulu gibi,ben, benimkileri atmayacagim.Cunku kolay sahip olunmuyor bazi seylere,insan yaslandikca daha kiymet bilir oluyor sanki.


Velhasil,sayfada onerdigi uzere ben yukaridaki fotografta gordugunuz bakim setini aldim.Hem de sadece sprayi degil,tum seti,sanirim £12.50 idi. Kanimca yine yatirim yapiyordum,omurluk.

Dedigi gibi yikadim botlarimi,dogal halde kurumaya biraktim ve sprayi sIktim ustune,bir guzel bezle yedirdim.

Mis gibi parladi,adam gibi simsiyah oldu.Bayildim,yeniden asik oldum botlarima,iyiki almisim dedim.

Dedim dedim ama,bir kac gun sonra baktim ki o lekeler tamamen cikmamis.



Bakiniz son fotograf.Gecen haftalarda cektim bu fotograflari.Bu kadar belirgin degil su an icin bu lekeler belki ama o cizgi hala gozukuyor. Tamam giyilebilir ama onca para verilen seyler niye boyle zarar gorsun ya da nicin "koruyucu" diye yalan yanlis reklam yapilsin.

Az once mail attim kendilerine,bu fotograflari da gondericektim ama izin vermiyordu sanirim o mail kutucugu.Bakalim nasil cevap vericekler.

Oyle hayal kirikligi oldu ki,cunku ben cok sevdigim 2 kisiye aldim,birine de aldirdim en iyisi budur diye.(Bana gore hala en cici yagmur botu,hem kadinsi,hem pantalonla,hem etekle,dizlikle cok severek kullandigim)

Paylasmak istedim belki birisinin de basina gelmis,bir sonuc bulabilmistir,bana da yardim etmek ister ya da belki ilerde almak isteyenlerin kafasinin kenarinda bulunsun,bilinsin istedim.

Umarim severek aldiginiz seyler uzun sure yeni ve kullanilabilir kalsin,gule gule kullanin.

not:spreyi alip da kullanirsaniz,lutfen yerlerinizin ustune,gazete ya da buyukce havlu serin ki,spray yerlere fiskirmasin.Yerler silinse de kayganlik kolay kolay cikmaz oluyor ve kolaylikla kaymaniza sebep olabiliyor.Biz bu aralar,kedilerle patinaj yapiyoruz,dikkatli basmaya calisiyoruz,iki kere sildim ama hala kaygan zemin:)Bilginize arz ederim:)

No comments:

Post a Comment