12 May, 2013

#yuruyelimguzelleselim ❤❤❤

Ben cok yuruyen bir insanim,hep de oyle oldum.Bana gore her zaman en kolay,en rahatlatici hareket oldu,mevsim ne olursa olsun.

Babamdan gecti bu huyum sanirim,oyle sever ki Istanbul sokaklarini arsinlamayi.Sanirim babama da dedemden,Inegolde aldigi o kucuk evin ormanliklarinda az yurumedik,yururken az odun toplamadik.

Gencken,Istanbul'da yasarken Bostanci(evimizden),sahil yolu Caddebostan en cok kullandigim rota idi,en tempolu yuruyuslerimde,Babam sabahin korunde kaldirir bu rotayi aksam ya da Sabah yurutur,donuste dondurmaci da nefes aldirir;) sonra taksiyle eve donerdik❤

Diger rota Emirgan korusu ya da Emirgan'dan sahil yolu Istinye'ye dogru idi:) Hala cok severim oralari.

Ya yazlari,yazlikta:) yan komsumuzun kizlari ile sabahin korunde kalkar ya Karasu plaja yururduk ya da Yenimahalle'ye. Yaptigim en komik yuruyuslerdi kizlarla gecen,sonu kiytirik bir kahvede biten.Tabii gun icerisinde tek yapilan yuruyus Sabah ile kalmazdi,Oglen deniz kenarina yuru aksam merkeze dogru:)

Buraya tasindim,otobus kullandigim icin gunde iki defa en az yrm saatlik mecburi bir yuruyusum hep oldu.Kimi zaman erken indim otobusten,kimi zaman kalabalik trafikte bisikletimi kullanmaya cekindigim icin bisikletimi ite ite yurudum :)

Gym'e gidince treadmillde yuruyorum kisin,arada 3k de olsa kosabiliyorum kaldirimda 15 dk durmadan kosabiliyorsam sansliyim:) Dun cimende kostum,rahatca idi,hele yokus asagi kosarken kollarimi acarken cocuklar gibi senim:)

Velhasil bu sebeplerden dolayi yeni bir hash tag baslatmaya karar verdim bugunki yuruyusumde.Birbirimizi cesaretlendirip,hep birlikte yuruyelim diye ve yururken daha cok fark edip,sukredelim diye. 

Her yasta,her fitness seviyesinde,kendimize en uygun tempoda yuruyelim,guzelleselim.Pusetteki bebeklerle,ufakliklarumizla yuruyelim,onlara da asilayalim yurumeyi,fark etmeyi,dogayi sevmeyi.

Ben en cok yalniz yurumeyi seviyorum mesela,Bazen muzikle Bazen muziksiz.Ya siz? Hatirlarsam gobegimi icime de cekiyorum.

Ve Ben her yuruyus sonrasi daha mutlu,sakin hissediyorum.Sanki her adimda canimi sikan seyler geride kaliyor.

Iste Boyle,umarim sizde katilirsiniz,hep beraber #yuruyelimguzelleselim ❤❤❤

Not:IPhone da bir app var,pedometer,yukledim kac adim
Attigimi gorup,daha cok motive oluyorum.

Iki gundur yurudugum rotami da sevkle paylasiyorum dostlar:)

Sevgi ve saglikla kalin,nice mutlu adiari paylasmak dilegimle ❤❤❤

No comments:

Post a Comment