31 July, 2013

Kagit altliklar sahesere donusurse:)


Dalga gecmeyin saheserimle lutfen,nice zaman bekledi yapilmayi.Nice zamansa neredeyse 3 yil.

Altliklar,Amsterdam'dan hediye aldigimiz tsort ile verilmisti,kagit oldugu icin kullanmaya hic niyetim yoktu kullanmaya, daha ilk andan ben bunlari cerceveye dizerim diye.

Beklediler bir zaman.Angela bir gun( o zamanlara yakin zamanlarda:)) mesaj atti,Ikea'ya gidiyorum birsey istermisiniz diye,sadece bana degil,hepimize,o kadar dusunceli bir patrondur kendisi.Bende hemen bu cerceveyi siparis ettim,A4 ebati.

Tabii £6 alinmis cerceve de cok zaman bekledi  bos bos.Benim keyfim gelene kadar.

Nerdeyse 1 ay olmustir yapali,belki daha fazla,dedim ya makineden fotograf yukleme tembelligi ustumde diye:)

Sanirim fotograflar gayet acik ve net,adim adim nasil yapildigini anlatiyor,cok bilmis blogger olarak takilmayacagim ve anlatmayacagim,benim okuyucularim zaten cok becerikli ve anlayisli..(hepinize kocaman kalpler burdan)







Canim benim,cok sevdim ben bunu,Jameslerin yanina kuruldu,cicek fotograflari kaldirildi bunun icin.

Aklimda yapmak istedigim baska birsey daha var,malzemeler hazir,sadece cerceve alisverisi yapmam gerek.Umarim bunun icin de 3 yil beklemem.:)

Gidilen yerlerden alinan,getirilen seyler beni cok mutlu ediyor cogumuz gibi.Saheserim ise simdiye kadar aldigim en kiymetlim,hos almis da degilim ya,hediye edilen diyelim.

Hepinize yapilicak isleri ertelemediginiz,mutluluk,yaraticilik dolu bir hafta ortasi diliyorum.

Sevgi ile kalin.

not:bundan sonraki 2 yazi da cok bekletilmis ve denenmis tariflerden olucak.Yapilicak listesinden 3 sey cikmis olucak bu sayede.

3 comments:

  1. ben de çok sevdim, harika olmuş:)

    ReplyDelete
  2. cok hos olmuslar, cok zarif..

    ReplyDelete
  3. Tijen'cim, DEli ANne'cim cok tesekkurler ❤❤❤❤❤ moral kaynaklarim Benim ❤❤❤

    ReplyDelete