23 July, 2013

Londra'da gidilesi: Regent Park

Nasil kocaman gittigim tum parklar gibi ama sanki daha mi buyuk? Ucundan azcik gormus olsam da bayildim.Sanki Fransiz saraylarinin bahcesinden geciyordum.


Hayvanat Bahcesinden cikinca,Camden Town tarafina gitmektense(giderken Camden'dan yurumustuk) saga devam ederek Marleybone metro istasyonuna kadar yuruduk. Aksamin 7sini gecmis olsa bile oyle guzeldi ki,capcanli,herkes keyifte.Doga ile ask tazelememek mumkun degil bu memlekette.


Romantik parklar bence,herkes kendi halinde.

Metroda insanlar bebek arabalilara karsi pek bir kibarlar,yardimseverler❤❤



Bir de nehir kenarlari var beni benden Alan ❤❤❤

Iyi gecsin haftanin geri kalani.Tembellik yapmayip makineden bilgisayara yuklebilirsem biriktirdiklerimi paylasicak cok sey var.

Son iki post,daha onceki nicesi gibi,fotograflar da dahil,telefondan yapildi.Tesekkurler iPhone❤❤❤

Mutlu kalin,sicaklardan sefil olan Ben hoscakalin diyorum❤❤❤

2 comments: