07 October, 2013

Ahh Sonbahar❤️❤️


Sen  ve Ben korkutuk asik miyiz neyiz.Ya da belki de tek tarafli bir ask bu bilemem de bana cok iyi geldigin kesin❤️Sen gelince bana bir haller oluyor,Hani icim icime sigmiyor,Eylul'nu ayri,Ekim'ini apayri seviyorum Kasim'da gelicek kis donemi icin ayri heyecanlaniyorum.


Yapraklar,aralarindan suzulen isik,kokular,yakmayan AMA isitan gunes sanki beni yeniliyor,tazeliyor❤️


 
Parklara,yesilliklere de doyum olmuyor.Bolca yuruyup guzellesiyorum:) 
#yuruyelimguzelleselim diyorum hep kendime ve sevdiklerime.Doga ile ic ice olmak gibisi var mi ki zaten? Yururken fark Etmek,koklamak,sukretmek tabii ki hayal kurmak,sanki gerceklesmek uzere olan hayallere dogru adim atmak.

Sen bana hep iyi geliyorsun Sonbahar,zaten Eylul'u de iple cekerdim okullar acilicak diye.

Iyiki varsin sonbahar,Seni kardesinden sanki biraz daha fazla seviyorum Ben yaslandikca.Hadi iyi kal hepimiz icin...

3 comments:

  1. Anlatımınız ve resimler harika.sevgilerr

    ReplyDelete
  2. Deli Anne,hele bizim buralarda daha cok seviliyor sanki...

    Sema,cok tesekkurler,sevgiler

    ReplyDelete