14 October, 2013

Siklamen ve kuzen



Iyi haftalar olsun sevdiklerim.Umaarim sahane gecsin bayraminiz.sevdiklerinizle.Kahkahali,neseli...

Bugunku yazi cok sevdigim kuzenim ile ilgili.Hani annesi cok becerikli olan,bu saksilari plastik torbadan oren,daha elinden neler neler gelen.

Anasina bak kizini derler ya,iste benim kuzen de yapardi,ederdi cok zamandir annesi gibi ama satmazdi. Hepimiz sevdigimiz isi yapmaliyiz, o is ile cogalmaliyiz felsefeli bir insan olarak,basindan destekledim,hadi once kucukten basla,dukkan olursa olur diye.O da susledi,pusledi IG'DE bir yer acti,hatta ilk siparisini ikinci gun verdi bile.Daha yapacagi cok sey var,yapmak istedigi.Nasil da heyecanlanir simdi,basladi ya kimse tutamaz O'nu.Ilk siparisini de verdi ya,sigtasi verenden.bereketi Allah'tan artik.


Bu saksinin hala posetten oruldugune inanamiyorum ben,O dukkanuin cok satani olucak gibi bir his var icimde.


Elinden guzel seyler gelen,becerikli kizlar kadinlar,yapsinlar ve o isten para kazansinlar.El emegi,goz nuru paylasanin yolu hep acik olsun,O ELLERIN VE GOZLERIN KIYMETLERI HEP BILINSIN DILERIM.Iyiki becerikli kadinlar var da benim gibiler en azindan satin alip evlerinde tutabilirler.

Canim Aslihan'im,benim kucuk versiyonum,yolun acik olsun,kimse tutamasin seni.Zaten sen izin vermedkten sonra kimse tutamaz seni.Alanin.bereketin,kiymet verenin cok olsun,bas koydugun yollarda Allah yuzunu kara cikarmasin minigim.Ellerine gozlerine saglik.

Aslihan IG'ye memleketimiz Trabzon'dan katiliyor:) IG'deki kullanici adi:ASLSTORE.Bende takipteyim.hatta sipariste bile bulundum.



 
Bu sahane siklamen de canim arkadasim Serap'tan,cuk diye oturdu teyzemin saksisina.Cok yakistilar birbirlerine.
 
Hepinize harika bir bayram,tatildeyseniz super bir tatil diliyorum.Sevgi ve beraberlikle kalin her daim.

No comments:

Post a Comment