27 January, 2014

gecen gunlerde....




Uuzn zaman oldu yazmayali,nice gun geceli.Blog bana,ben bloga bakar oldum,buraya yazana kadar defterlerime yazdim,bir sure IG'ye takilamadim,sonra kardesimin dg sayesinde kalbim biraz kendini toparladi ve ben cok sevdigim IG'me de geri dondum.Insanlah buraya da.

Gecen gunlerde,cok sevdigim babaannemi kaybettik.Benim ilk arkadasim,cocukluk anilarimda en buyuk yeri olan harika kadini.Hayatimin buyuk soku ve simdilik en buyuk kayibi,ilk buyuk acisi hani tam anlami ile,yetiskin kalbim ile hissediyorum diyebilecegim.O'na ayri bir yazi yazmak istedim buraya,cunku burda cok adi gecen ozel biri O.Ama  yazamadim,yeni aldigim kuslu defterime cok sayfalar yazdim metroda gelirken,aglayaraktan,belki bir gun onunla ilgili ne cok sey hatirladigimi yazarim Cileksuyu'na.Bildigim teksey hani herkes gidebilir diye dusundum,kendimi hazirladim ama Suzi'cim gidecegini hic dusunmedim.Ne kadar yaslansa da,hep halsiz ve huysuz da olsa o uclu koltukta uzun oturucakti O.Istanbul'a her gittigimde ilk ziyaret edecegim o olucakti.

Suzi'nin gitmesi bendeki butun negatif duygulari ortaya cikardim,cok kizdim,kendime,herseye,calistim sanki yarin yokmus gibi.Cok agladim,cok,hala agliyorum aklima geldiginde,sanki O yokken eksigim gibi.Suclu hissettim cenazede yoktum diye,halalarima destek olamadim diye.Ne boktan tercihler yaptim ben diye dusundum kimi zaman,kafami duvarlara vurmak istedim.

Ama sonra kendimi toparladim,yani oyle saniyorum,ustten.Kardesimin ve yegenimin dg bana hayatin devam ettigini hatirlatti ve daha iyiyim,cok daha iyi.


Freddie de buyudu biraz.Tuvalet olayi pek gelismedi henuz,hani hem evde hem disarida yapiyor.Ilk gunlerindeki gibi kizmiyorum O'na cunku geceleri uyuyor artik.Kopek baskaymis cidden,cok seviyorum O'nu,beni cok gulduruyor saskin,rahatlatiyor.Buyuk kopeklerden cok korkuyor,benimle elma ve peynir paylasiyor.Yazin da tum berry cesitlerime ortak olucak killi bebem.


Kahve ve cicekler ayni sekil devam ediyor,tuz ve ekmegi azaltma cabasindayim son bir haftadir ve yaramaz atistirmaliklari kesmekteyim.Fena gecmedi gecen hafta.


Yuruyusler Fred geldiginden beri duzensiz.Cunku merakli burun sayesinde dura dura yuruyoruz,sabrimin sonuna gelerekten.Kisa ve SIK oluyor bu yuruyusler Pzt ve Sali gunleri.Fred ile sadece temiz havanin keyfini cikarmaya calisiyorum,kendimi manzaraya ve akisa birakarak,ilk gunlerdeki gibi sinir etmiyor beni yavasligi ve meraki.Velhasil yurususler kisalti,10000 adimi gormek hayal oldu istedigim coklukta. Eski gunlerdeki gibi pilatese basladim,Pzt sabahlari,Sali aksamlari da yogaya.Tercih nedenim tamamen daha sakin ve yavas olmak istemem.Hos cok fark etmemisti duygusal yapima daha once ama,belki daha uzun surucek benim icin digerlerine gore.Ise geri donup,bir kac ayligina ara verdigim minik guzelliklere donebilmek ne buyuk bir nimet.

Boyle iste son yazidan beridir gelisenler aslinda pek de gelismeyenler.Severek denedigim tariflerim var Istanbul'a gitmeden,cok severek okudugum iki kitabim paylasilmaz uzere olan.Bu hafta blogu otamatige baglayabilirim yarin koltuga kurulabilirsem:)

Blogum ve IG'm iyiki varlar biliyormusunuz.

4 comments:

  1. kaybina cok uzuldum,basin sag olsun, boyle zamanlarda kelimelerin ne kadar anlamsiz kaldigini bilen biriyim,yasimiz ilerledikce kayiplar bizler icin daha aci veriyor hele ki cok sevdigimiz ise.. mekani cennet olsun babanenin....artik yukarda bir melegin var...

    ReplyDelete
  2. Başın sağolsun canım... Allah geride kalanlara sabır versin... Bu arada IG nedir?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Canim Sibel'im cok tesekkur ederim.INSTAGRAM,ig' diye yaziyorum belki de oyle degildir kisaltilmisi ben uydurmusumdur:) Fotograf programi,cok seviyorum,oralardaysan seni de takip etmek isterim.

      Delete