22 February, 2014

Battersea Park

Uzun zamandır görmek istediğim parklardan birisi idi Battersea,gördüğüme sevinmiş olsam da,Greenwich Parkbwnim için hep açık ara önde olucak❤️

O kadar çok fotoğraf çektim ki,bi kısmını kolajlamak zorunda kaldım,görebildiklerimi göstermeden edemedim.

Şehir içinde olup da,huzurlu,sakin bir yürüyüş yapabilme ayrıcalığımıza hergün şükrediyor ve bu şehri daha çok seviyorum❤️


Sorumsuz kıllı bebe sahiplerine tahammül edemiyorum!

Sanat her yerde,unutulanlar,kaybedilenler de.


Fotoğraflarla oynamadım ki,o günün tipik Londra havasını yansıtabileyim diye.




Bahar geliyor,seviniyorum:)







Bu banklardaki yazıları okumadan geçemiyorum çoğu zaman.

Anılar bizi ayakta tutan sanırım.

Sevgiyle kalın,güzel bir haftasonu olsun❤️

5 comments:

  1. Sibelcigim;
    Insan boylesi yerlerde kendini ozel hissediyor, yuruyus yaparken dogayla icice olabilmek bile bir ayricalik..
    Biz ise kimine gore anlam ifade etmeyen ucbes agaci can pahasina koruyoruz.
    Bilincli ve guzel gunlere❤

    ReplyDelete
  2. yaşasın Bahar... çok özledim bu sene Bahar'ı.. inşaallah huzurla, sağlıkla kavuşuruz hep beraber güzel bir bahara ve Yaz a:)

    ReplyDelete
  3. Sib'cim katiliyorum ve ne guzel demissin ozel hissediyorum:)
    Deli Anne,Amin,yazi degil de bahari cook seviyorum ❤️

    ReplyDelete
  4. Ne güzel, ne özel yer buralar :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle RUhsuz atmaca,cok seviyorum❤️

      Delete