11 February, 2014

Istanbul'dan Londra'ya,kus misali kona kona...



Sabahin 5inde uyanip,gunesi Ataturk Havalimani'nda karsiladiktan sonra vardim sevdigim sehrime.

Giderken yanimdaki bayan,ipadinde bir dolu fotograf cekiyordu,ben ne zamandir cam kenarinda oturmamistim,o gun icim gitti iki bulur fotografi cekemedim diye.Sonra icimden dilekte bulundum ki,insanlah donuste sansli olurum,cam kenarina kurulurum diye.Cok seker bir beyefendinin beni gulerek check-in yapmasi sonrasinda,dilegim gercek oldu.Defne'nin begenmedigi ayakkabilarini geri goturmek uzere yanimda tasidigim ayakkabi kutusunu adamcagizin onune koymustum islemler yapilirken ki, "hanim efendi bir dolu kamera var burda lutfen ayakkabi kutunuzu ortalarda birakmayin" dedi,bende cok kucuk o yuzden gostermekte sakinca bulmadim dedim.

Velhasil agirlik parasi odemeden,guvenlikte de fotografima bakan gencin aaa kilo mu vermissiniz siz son zamanlarda demesine de sevinerek tuttum ucagin yolunu.56 kisiymisiz ucakta,yanimdaki koltuklar bostu,ohh darman dagin ettim orayi sirt cantam,incik cincigim ile sanki odamdaymisim gibi 4 saat boyunca.


Hal boyle olunca bir dolu fotograf cektim,25 adet o anlarda.Bulutlara hayran kala kala.

Bulutlarin ustunde bir evim olsa,carebear olarak yasasam diye hayal kurdum,gidis donuslerim,carcabuk ve agrisiz sancisiz olsa diye.




Londra'ya gelene kadar mis gibi idi goruntu.Alcalmaya gectigimizde sisi,yagmuru,griligi yara yara indik sehrime.



Bir hafta boyunca belki 10 sayfa ya okumusumdur ya okumamisimdir,hala yarilayamadim.Bitmeli Cumartesiye kadar.

Kahvaltiyi hic begenmedim,ama giderkenki yemegim gayet guzeldi eslik eden yerli sarabim ile.



Istanbul'u  simsicacik biraktim,Londra'da donarak otobus bekledim.25 kg'lik valizimi zorla cek ceke,surune surune vardim evime,cok sukur.

Ozluyorum bir hafta olsa bile.

Bulutlarin selami vardi herkese:)


not:Bu yazi THY sponsorlugu ile gerceklesmemistir ne yazik ki:( Keske gerceklesmis olsaydi da,kardesimin dugunune giderken biletimi onlar ismarlasaydi zira ben cok zorlanir oldum maddi-manevi bu gidislerde.

Saka bir yana,THY ile gittigime,geldigime cok memnundum ben.

Yarin klasik perili gunler yazisi tabii ki gelicek:)

No comments:

Post a Comment