07 March, 2014

#hadibakalim2014te41kitap-7

Bu kitapla hangi blogda karşılaştım da listeme aldım bilemiyorum.Kendisini her pozitif düşünce kitabı gibi sanıp ağzımla istemiştim sevdiklerimden,keşke diğer kitaplara öncelik verseydim.Hoş bu seçildiği için hiç pişman değilim.


Okunmayacak bir kitap değil,gayet farklı,uygulamaya koyulursa başarılı sonuçları olabilir diye düşünüyorum ama ben tarama yapıp,vuruşlar yapabilecek birisi değilim.Vuruş yapim derken oramı buramı kırmiim Allah muhafaza:)
Hem okudukça fark ettim ben neredeyse mükemmelmişim.Doğru düzgün kötü alışkanlığım,fobim,sabit bir öfkem yok;) Dolayısıyla uygulamaya koymama gerek yok,çünkü neyi değiştirmek istersin sorusuna verilecek cevabım yok.Yaptığım seçimlerin sonuçlarını kabul edip,elimdekilerin kıymetini bilip,kendimi olduğum gibi seviyorum.Sonuçta çok şükür diyebileceğim  çok şeyim var,ağlamak da gülmek de bu hayatın bir parçası.


Aşk,ilk günlerdeki gibi ateşli kalmasa da,yerini takdire,şükrana,hayranlığa bırakıyor zamanla kanımca.Ateş isteyen için de,bi dolu çakmak var ortalarda,yeterki yakmak için sağlam bir temel olsun.Evlilikte bu sağlamlığın üzerine kurulan bir ev olmalı,sıcacık.Aynı insanla o tazeliği yaşayabilmek marifet.

Aşkın da sevginin de taptaze kaldığı günler diliyorum,mutlu haftasonları ❤️


2 comments:

  1. ben de ismine vurulup almıştım kitabı. ama sanırım bu vuruşlar beni de sarmadı pek. yine de ilgimi çekti ve denedim. tabi ki başarısız oldum :) gerçi yazar ısrarla sabırlı olmak gerektiğini vurguluyor ama, sorunu sabırsızlık olanlar için de bikaç tavsiye verseymiş iyiymiş :)

    ReplyDelete
  2. Lovemeorleaveme'cim,evet keske onerseydi sabirsizliga karsi birsey ama,bu bizim kendimizin ogrenmesi gereken birsey sanirim yillar gectikce:)

    ReplyDelete