31 March, 2014

#mutlupazarertesiler



Kimine gore gayet sefil,kotu,karanlik bir Pazartesi olabilir,malum secim ertesi.Ama ben tam tersini hissetmeyi tercih ediyorum.Kimisi diyebilir ki,ben uzaktayim,ne kadar etkilenirim.Kendince hakli olabilirler,sunu hatirlatmak isterim ki,herkes yaptigi secimler icin bir sekilde bir bedel zaten oder.

Dunden beri bir dolu insanin yorumunu okudum,gerek Face'de,gerek Ig'de.Ben insanlara sifatlar konulmasindan SIKILDIM.kIMINE CAHIL DIYE,kimine alkolik diye vs..soylenen bir suru sey var.Benim cevremde cok sukur ki,bir dolu farkli insna var,hepsi sayesinde bir sakilde ufkum genisliyor,ben insan olarak buyuyorum.Hepsinin varligina mutesekkirim inanin.

Ailemde keza ayni,ben onlara o kadar zitim ki,kelimelere dokemeyecegim.Evimizde atesli tartismalar olabilir ama en sonunda herkes istedigini dusunur ve herkes birbirine saygi duyar.Annemi,babami,kardesimi,bana gore dinin en guzel yansimasi enistemi,kuzenimi cahil kategorisine koyamam ben,vicdanim el vermez.Onlar da bana alkolu seviyorum,Londra'da tek basima yasiyorum,istedikleri gibi kariyer sahibi olamadim vs gibi sebeplerden dolayi asagilamazlar.Fraklilar tartisilir ve insanlar olduklari gibi kabul edilmelidir.

Lafi uzatmayacagim,asla politik goruslu bir insan olmadim,dindar olmadim.Ben hep ortalardaydim,kalbimden inanc fiskirip,gozlerim dolabilir,klisede de,camide de ayni duygulari hissedebilirim,insan severim ben cunku.Seven,saygi duyan,zarif,okuyan,hayvan seven,temiz,bana guzellikler katan,kendimi en karanlik animda hissettigimde,tanisam da tanimasam da bir skeilde bana aydinligini yansitan insan severim.

O yuzden hep diliyorum ki insanlik ve ask kazansin.Kufurle,lanetle,asagilama ile ifade edilmesin hicbir duygu.Eger ki hile,haksizlik,Allah'a,karmaya havale edilsin.Biz inancimizdan  sasmayalim.kimse kazandi diye boburlenmesin,kimse yenildi diye geri cekilmesin.Inandiklarimiza simsiki sarilmazsak ne alemi var ki yasamanin.


Bu fotograflar az once geldigimiz yurusuyumuzden.Guzellikler paylastikca cogalir diye inandigimdan hemen ayagimin tozu ile yazayim dedim.


Freddie'ye olan askim hergun biraz daha buyuyor,beni cok gulduruyor.






Yukarida gordugunuz iki fotograf,cocuklugumda kalmis bir yeri hatirlatti bana.Hep diyorum ya biz kucukken koye giderdik yazlari diye,o zamanlar ananemin evi daha denize yakindi.Yuvarlak elektrikli firinda,hani kapisi bir kilitle acilan,ekmek yapildigi,o ekmegin ustune ananemin tereyaginin suruldugu,yengemin beyazlari kazanda kaynattigi yillardi.Iste o zamanlarda Veyseller diye bir yere cikardik biz bir dolu yol yurudukten sonra,yemyesildi,dumduz,yerlerden uzun ince sazimsi birseyler fiskiririr,onlari toplar birseyler yapardik.

Iste bugunku yuruyiste burasi ile karsilasinca oralar geldi aklima,Karadeniz,ananem,teyzelerim burnumda tutuyor belki ondan.Ozlemler hic dinmiyor,daha kavusunca ozlemeye basliyor ki insan.



Bu mevsime olan sevgim,yas aldikca daha da cogaliyor...



Olur olmadik yerlerden boyle guzellikler fiskiriyor yuruyus esnasinda.



Papatyalar,sanirim bu memlekette en cok ozlediklerimden.Hani eskiden cingenelerden cokca aldigim,anneme tasidigim guzellikler.Bir kac tane toplamadan edemedim,o kadar cok fiskirmislar ki yerden,gozum,gonlum mest oldu.

 
Citin didinde,kucukcuk bir yerden firlamis bu cirkin sey de.Inanc,sevk,ask oldukca hersey mumkun su hayatta.
 
Sevu ve guzelliklerle kalin...Iyi haftalar olsun.

No comments:

Post a Comment