25 April, 2014

Fank u friday❤️ teşekkür Cuma'sı


Kuzencime yaptığı kolye,teyzemin yayladaki akrabasının verdiği yemeni,yemeniyi sandıkta yıllarca saklayan annem,ablamın yaptığı yüzük için,çok sevdiğim Clarks için,teyzoşumun verdiği sıcacık hırka için,yeni çantam için(içimdeki çanta aşkı çok başka benim)


Bana tığ işi öğretmeye çalışan kadının sabrı için( çok zorlanıyorum,zinciri çok zor çekiyorum)


Karşıma,beklemediğim anda çıkan güzel şiirler için,


Etrafımı saran,oksijen depoları için.Sırf bu sebepten bu şehre her bahar daha aşık ve müteşekkirim❤️

Kitaplara çok yakışan bu kıllı bebeler için,


Parkların bize sundukları için,


Azıcık kalan tarhana çorbamı kattığım körili patates yemeği için ( burda çorbaları sos yerine kullanıyorlar,ordan esinlendim,öyle azdı ki,bi porsiyon etmezdi.Bir de buzdolabını temizlerken,az ne varsa tükettim;))


Peri'min varlığı için❤️


Şehrimin hepsini ayrı sevdiğim istasyonları için.İstasyon değiştirince pek sevindirik oluyorum ben.


Yeni boyanman kiraplığım,okunmayi bekleyen,burda görünen 65 kitabım için(aslında 61miş çünkü 4ü benim değil ama belli olmaz belki merak salarım zamanla)


Kalbiyle yaşayanlar zümresinden olarak yaratıldığım için,

Müteşekkirim bu hafta❤️ 

Sağlıklıydım,sevdiklerim sağlıklıydı,biraz belki zor bir haftaydı.Önümüze çıkan her sıkıntı kendimizi daha iyi tanıyalım,sıkıntılardan bir şekilde ders çıkartalım diye varlar diye avutuyorum kendimi,gelen günler daha iyi olsun hepimiz için❤️ 

Sevgiyle kalın,mutlu haftasonlari❤️

No comments:

Post a Comment